پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
 |  23/ اسفند/ 1397 - 5:58
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

قوه قضاییه برای کاهش پرونده قضایی نیازمند توسعه اقتصادی است


دادستان مشهد:

قوه قضاییه برای کاهش پرونده قضایی نیازمند توسعه اقتصادی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: تمام شرایط برای حمایت از فعالان اقتصادی فراهم شده و ما نیز در قوه قضاییه برای کاهش پرونده و کارهای قضایی نیازمند توسعه اقتصادی هستیم.

به گزارش ایسنا، غلامعلی صادقی امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی در اتاق بازرگانی، اظهار کرد: انتصاب ریاست قوه‌ قضاییه را به ملت و همکاران خود و این جمع تبریک عرض می‌کنم و علت تبریک نیز این است که در اولین جلسه‌ای که در خدمت ایشان بودیم، بر فعالیت و توسعه اقتصادی تاکید داشتند.

وی افزود: نوید دهنده این خبر خوب به مردم هستیم که ما ماموریت حمایت همه‌جانبه از بخش خصوصی و دولتی در استان‌ها و شهرستان‌ها را داریم. هماهنگی خوبی که در استان شاهد آن هستیم، کم‌نظیر است و این امر به واسطه هماهنگی و همکاری نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس، نمایندگان، استاندار، بخش خصوصی و دولتی، قوه قضاییه و نیروی انتظامی و امنیتی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی بیان کرد: امروزه همه ما یک هدف داریم و به دنبال دعوا و تضعیف نبوده، بلکه به دنبال کار و تلاش هستیم. این هماهنگی بسیار میمون و مبارک است و دستور ریاست قوه‌قضاییه این بوده که در این جلسه این ماموریت را اعلام کنیم.

صادقی خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت: تدین، صداقت، انقلابی بودن و توانمندی شما در این مدت کوتاه برای ما آشکار شده و در این جلسه اعلام می‌کنیم که ما حمایت همه‌جانبه را از شما خواهیم داشت، همچنین مرکز و شهرستان‌ها نیز می‌توانند بر حمایت همه‌‎جانبه ما حساب باز کنند. علت این امر نیز ارادت ما نسبت به استاندار است. در سفری که با سردار سلیمانی همسفر بودیم، سردار فرمودند که مهندس رزم‌حسینی یک رزمنده اقتصادی است.

وی خطاب به رئیس اتاق بازرگانی عنوان کرد: این آمادگی را داریم تصمیماتی که لازم است دستگاه قضایی به صورت جدی نسبت به آن نظر دهد و یا آن را تایید و حمایت کند را به ما ابلاغ کنید و حتی در مواقعی که لازم باشد، به صورت فراقانونی و مقطعی تصمیماتی را اخذ کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن تایید سخن استاندار مبنی بر اینکه سیاست و انقلابی بودن در سایه تلاش و توسعه اقتصادی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: استان خراسان به دلیل نعمت همجواری حرم مطهر، باید مدل‌های جدید و منشا تصمیات مهم در ارتباط با توسعه اقتصادی و برون‌رفت از مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده، باشد.

صادقی اضافه کرد: دشمن برای ضربه به نظام و امنیت به دنبال تشکیل گروهی به نام داعش در سوریه و عراق بود که نتوانستند و امروز آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و کشورهای عربی به دنبال این هستند که این ناامنی را از عراق و سوریه در افغانستان و در نسخه جدید رونمایی کنند زیرا می‌دانند که ممکن است این کار امنیت داخلی و مرزهای ما را به خطر بیندازد.

وی ادامه داد: ما در استان خراسان مشکل امنیتی نداریم و این امنیت به دلیل هماهنگی و تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی، نظامی و اجرایی است. تمام شرایط برای حمایت از فعالان اقتصادی فراهم شده و ما نیز در قوه قضاییه برای کاهش پرونده و کارهای قضایی نیازمند توسعه اقتصادی هستیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 554 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600594 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر