شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۵
سرویس: مقالات
 |  22/ اسفند/ 1397 - 7:29
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

خطوط قرمز نظام اسلامی برای تمام احزاب قابل احترام است


به گزارش ایرنا، اکبر سلیم نژاد عصر چهارشنبه در آئین تکریم از فرزندان شهدا در باشگاه فرهنگی میلاد کرج افزود: اولین توصیه مقام معظم رهبری به فرزندان شهدا فراگیری علم و دانش است که همه ما وظیفه داریم در این امر خطیر یادگاران شهدا را یاری دهیم.
وی تاکید کرد که اگر بخواهیم حقوق معنوی شهدا را رعایت کنیم و در دنیای امروز حرفی برای گفتن داشته باشیم باید دانایی پیشه کرده و سطح علم و دانش خود را برای آبادانی ایران اسلامی بالا ببریم.
این عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ما اصلاح طلبان با هیچ کسی در جامعه اسلامی تفاوتی نداریم و خطوط قرمز نظام اسلامی برای همه خط قرمز است.
وی اظهار داشت: من به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به ارزش ها باید بها بدهم و مشکلات را بشنوم و برای برون رفت از مشکلات اقدام کنم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج افزود: نباید اجازه بدهیم از ایثارگری شهدا بهره برداری کنند و همه باید در خدمت فرزندان شهدا باشیم.
وی گفت: خاطرات و ایثارگری شهدا باید برای همیشه در جامعه ساری و جاری باشد تا جانشفانی های این عزیزان به فراموشی سپرده نشود.
علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج در این آئین گفت: خانواده های شهدا بر گردن همه ما حق دارند و اگر ایثار و رشادت های شهدا نبود امروز کشور وضعیت مناسبی نداشت.
وی بیان داشت: همه ما مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایثار شهدا برای حفظ تمامیت ملی و ارزش ها هستیم .
کمالی زاده افزود: به تعبیر رهبر انقلاب با گام دوم انقلاب اسلامی در راه نیل به اهداف و آرمان های انقلاب بیش از پیش موفق باشیم.
۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 526 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614279 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر