شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
 |  1/ اسفند/ 1397 - 2:46
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

برخورد برخی محاکم قضایی با اعضای شوراها، سیاسی است


وی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به اعتقاد ما قوه قضائیه باید با قاطعیت با تخلف برخورد کند و ما نیز از آن پشتیبانی می کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: فرقی ندارد متخلف، عضو شورای شهر، کارمند شهرداری یا دولت باشد زیرا آنچه بشدت کشور ما از آن رنج می برد وجود فساد است و باید بیرحمانه و قاطعانه در مقابل فساد ایستاد.
رئیس شورای عالی استان ها ادامه داد: اما متاسفانه در برخی از محاکم برخوردهای سیاسی با موضوع می شود، به عنوان مثال وقتی عضو شورای کرج فقط به دلیل حضور در یکی از گروه های اینترنتی که در آن گروه به یکی از مقامات توهین شده، مورد بازخواست قرار می گیرد و بدون اینکه نقشی داشته باشد با دستبند او را می برند، این هیچ توجیهی ندارد و قابل درک نیست.
وی همچنین با اشاره به موضوع شکایت (محمد باقر قالیباف شهردار پیشین تهران) از سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وی بر اساس اطلاعاتی که محمدعلی نجفی (شهردار سابق تهران) در گزارش خود داده بود، میزان بدهی قالیباف را بیان کرد اما دادگاه به عنوان نشر اکاذیب با ایشان برخورد کرد؛ باوجود آنکه مدارک مستندی ارائه داد.
الویری تاکید کرد: به نظر من این نوع برخوردها به جای اینکه برخورد با مفاسد باشد برخورد با آزاداندیشی و مقابله با انجام وظیفه نمایندگی است و اعضای شورای شهر باید هوشیارانه در قبال موضوعاتی که اتفاق می افتد با مردم گفت و گو کنند.
تهرام/۷۲۴۴/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1202 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614955 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر