جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
سرویس: مقالات
 |  26/ بهمن/ 1397 - 4:03
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان دادند فریب دشمن را نخورده اند


به گزارش روز جمعه ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته رباط کریم از مردم به خاطر حضور حماسه ساز در یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود :مسئولین باید از مردم غیرت بیاموزند؛ این صف های گوشت را که می بینید به خاطر ناکارآمدی مسئولین است.
ترابی ادامه داد: موضوع بعدی حضور کسانی بود که برای اولین بار در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بودند و این هم حماسه ای دیگر برای آنکه به دشمن بفهمانند بین ناکارآمدی، خواب غفلت مسئولین و ولایت حکومت تفاوت قائل هستند.
امام جمعه رباط کریم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این حادثه تعدادی از مرزبانان سپاه پاسداران به شهادت رسیدند و این حادثه مرتبط با اجلاس شکست خورده ورشو لهستان است که دشمن حتی اسم این اجلاس را تغییر داد اما باز هم تعداد بسیار زیادی از نمایندگان کشور ها در آن حضور پیدا نکردند.
وی در ادامه بیان داشت:آن مقدار از نمازتان مورد قبول واقع می شود که با توجه و حضور قلب باشد، یعنی باید حضور خداوند را حس کنید؛ نماز واقعی کلید در بهشت است.
وی افزود: باید سعی کنیم پس از نماز اثرات آن را ببینیم یعنی دروغ نگوییم، هر چقدر نماز بازدارندگی بیشتری داشته باشد به همان اندازه نمازتان مورد قبول واقع شده است.
تهرام/۳۲۲۵ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 183 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1613936 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر