پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۸
سرویس: مقالات
 |  26/ بهمن/ 1397 - 3:41
  |   نظرات: بدون نظر
142 بازدید بازدید

مردم با وجود گله مندی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی رضایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان گفت: مردم ایران اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند که دشمن در چهل سال گذشته برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت نظام از هیچ تلاش فروگذار نکرد و با تهدید، تحریم و فشار اقتصادی تلاش داشت که مقاومت مردم را در هم شکند.
وی تصریح کرد: این که مردم با وجود سردی هوا و بارش برف و باران در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن شرکت کردند نشان داد که آنان با وجود گله مندی از برخی مسئولان، هیچ گاه دست از ارزشهای اسلامی و پشتیبانی از نظام برنداشته و فشارهای اقتصادی خللی در عزم و اراده آنان به وجود نمی آورد.
وی افزود: ایران اسلامی از بهترین مردم جهان برخوردار است و مسئولان باید با خدمت رسانی بهتر، قدردان ایستادگی و مقاومت آنان باشند و با حرکت در مسیر اسلام و نظام از ارزش های اسلامی حراست کنند.
رضایی افزود:انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل بر اساس ارزش های اسلامی شکل گرفت در صورتی که در سایر نقاط جهان اگر انقلابی نیز شکل گرفته مسائل اقتصادی و سیاسی در کار بوده و بعد از مدتی آن انقلاب منحرف شده است.
وی تأکید کرد: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی بی نیازی از قدرت های شرق و غرب است و این مهم باعث شده تا مردم ایران از آزادی و استقلال برخوردارشوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام گفت: این که امام راحل از این جریان به عنوان انقلاب دوم یاد کردند به این دلیل است که در انقلاب اول، مردم علیه مهره استکبار قیام کردند ولی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان دشمن شماره یک اسلام تحقیر شد و ماهیتش برای همگان نمایان شد.
وی با تأکید بر این که آمریکا همیشه دشمن اسلام و ایران اسلامی باقی می ماند افزود: جای تأسف است که برخی از افراد در داخل کشور تلاش دارند تا با تطهیر چهره آمریکا، رفع مشکلات کشور را منوط به ایجاد ارتباط با آن اعلام کنند در صورتی که مردم ایران هیچ وقت جنایت آنان را از جمله هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران فراموش نمی کنند.
رضایی گفت : این افراد تصور می کنند آمریکا هنور هم کدخدای جهان است در صورتی که روحیه استکبار ستیزی مردم ایران قدرت پوشالی آمریکا را به همگان نشان داد.
تهرام/۷۲۵۴ / ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1333 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601373 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر