پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴
 |  24/ بهمن/ 1397 - 9:06
  |   نظرات: بدون نظر
55 بازدید بازدید

پیشگیری، بهترین راه مقابله با تغییر کاربری اراضی ملی است


به گزارش ایرنا، محمد قاسمی روز چهارشنبه در پنجمین جلسه شورای حفظ حقوق بین المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان که در دادسرای شهر قزوین برگزار شد، افزود: پیشگیری از تغییر کاربری اراضی از موضوعاتی است که همواره مورد تاکید مسئولان قضایی استان قرار دارد.
وی اضافه کرد: در همین راستا رییس کل دادگستری استان با روسای دستگاه های اجرایی مکاتبات لازم را انجام داده است تا پیشگیری از تغییر کاربری اراضی ملی و دولتی استان با جدیت بیشتری صورت گیرد.
قاسمی با بیان اینکه راهکارهای مقابله با تغییر کاربری اراضی در قانون لحاظ شده است، اما مورد توجه قرار نمی گیرد، اظهار داشت: تنها روشی که برای مقابله با تغییر کاربری اراضی دنبال می شود، تشکیل پرونده‌های قضایی است که این مساله خود به طولانی شدن روند پیشگیری و مقابله منجر می شود.
این مسئول قضایی در ادامه عنوان داشت: تشکیل پرونده قضایی برای مقابله با تغییر کاربری اراضی یک اقدام فرسایشی است و نمی تواند به نحو مطلوب از تغییر کاربری اراضی جلوگیری کند.
وی به حضور حماسه ساز مردم در یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و یادآور شد: راهپیمایی ۲۲ بهمن به قدری وسیع و گسترده بود که حتی شبکه های بیگانه نیز به بازتاب گسترده آن اقدام کردند و این موضوع نشان دهنده عظمت نظام و انقلاب است.
قاسمی با بیان اینکه وظیفه مسئولان در قبال مردم با این حضور حماسه ای سنگین تر شد، افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان مردم فشارهای اقتصادی فراوانی را تحمل می کنند و همه باید برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنیم.
۹۹۲۵*۶۱۰۱

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1165 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620569 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر