پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴
 |  23/ بهمن/ 1397 - 10:44
  |   نظرات: بدون نظر
68 بازدید بازدید

۱۵ کوره زغال گیری در مریوان تخریب شد


شاهرخ محمودی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان گشت نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در روستای انجیران بخش خاومیرآباد تعداد ۱۵ کوره زغال گیری شناسایی شد .
وی اضافه کرد: نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با هماهنگی دادستانی و همکاری فرماندهی انتظامی پس از اخذ مجوزهای لازم، به محل کوره های شناسایی شده اعزام شدند.
وی افزود: در این اقدام کوره ها تخریب و حدود ۲ تن زغال ، ۲۰ تن مقطوعات جنگلی کشف و پس از آن ادوات جرم بوسیله چهار دستگاه خودرو در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان منتقل شد.
محمودی با اشاره به اینکه با کوره ها و کارگاه های ذغال گیری با شدت برخورد می شود گفت: متخلفان در روزهای آینده شناسایی و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شود .
وی همچنین از استقرار ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان در گلوگاه گاران خبر داد و گفت: به منظور کشف زغال و چوب درختان جنگلی قاچاق نیروهای حفاظت از منابع طبیعی خودروهای عبوری را بازرسی می کنند.
وی افزود : مشارکت مردم و طبیعت دوستان در حفظ و حراست از منابع طبیعی امری ضروری است و هر نوع گزارشات تخریب، تصرف اراضی ملی و قطع درختان جنگلی را به شماره رایگان ۱۵۰۴ اعلام نمایند.
شهرستان مریوان با جمعیت ۱۵۳ هزار نفری در فاصله ۱۲۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
۳۰۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1037 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601077 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر