سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 11:15
  |   نظرات: بدون نظر
95 بازدید بازدید

سخنرانی ۲۲ بهمن در همدان آغاز شد


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حالی ساعاتی قبل در دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شده که گرمای این حرکت عظیم از زیر چتری از برف زمستانی نیز دیار دانایان را گرم می کند.
مردم همیشه در صحنه همدان پیش از آغاز این آیین، در خیابان های سفید پوش از برف، آمده اند تا برگ زرینی در کارنامه درخشان خود ثبت کنند.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ساعاتی قبل در همدان آغاز شده است و مردم دیار دانایان در حالی که پرچم جمهوری اسلامی را در دست دارند، شعارهای «۲۲ بهمن یوم الله – یوم الله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر می دهند.
مردم ولایتمدار همدان از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و با حمل دست نوشته هایی بار دیگر پایبندی خود به آرمان های نظام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.
اکنون مردم شهر همدان از مسیرهای تعیین شده با شعارهای خود و با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در حال راهپیمایی هستند.
حضور گسترده ورزشکاران، دانشجویان و دانش آموزان، خانواده معظم شهدا، کارگران و کارمندان، همچون سال های گذشته به شکوه این مراسم افزوده است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر همدان از ساعت ۱۰ صبح با اجتماع مردم در میدان امامزاده عبدالله آغاز و در مسیرهای بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، بلوار خواجه رشید، میدان آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و اجتماع با شکوه در میدان امام خمینی(ره) ادامه دارد.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 802 بازدید

بازدید دیروز: 617 بازدید

بازدید کل : 1609253 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر