شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 11:05
  |   نظرات: بدون نظر
72 بازدید بازدید

دستاوردهای انقلاب در تاریخ بی نظیر است


به گزارش ایرنا، آخوند گلدی کمالی در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم شهر راز اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان، چهل سال از پیروزی قیام مردم علیه نظام شاهنشاهی سپری و در این مدت انقلاب بالنده و پیام آن در سراسر جهان گسترده شده است.
وی افزود: در چهار دهه گذشته، ملت ایران با کارشکنی ها و توطئه های فراوان بدخواهان روبه رو بوده است اما با بصیرت و آگاهی مردم و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب، این نقشه ها راه به جایی نبرده است.
وی، سقوط رژیم شاهنشاهی و پایان حکومت ظلم را از مهم ترین دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: رژیم ظالم شاهنشاهی، ساواک را به جان مرم انداخته بود و ارتش را قبضه کرده بود اما به برکت انقلاب و با رهبری امام خمینی (ره) این رژیم پوسیده برچیده شد.
آخوند کمالی اظهار داشت: کسی فکر نمی کرد رژیم شاه، به این آسانی از پای درآید اما با مشت های گره کرده و با همین الله اکبرها بساط ستم ها برچیده شد.
وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی، آن را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: اسم نوکران آمریکا لرزه بر اندام هر فرد می انداخت اما ملت به برکت انقلاب، کاری کرد که از این ها، عبد ذلیل ساخت.
وی افزود: یکی از سنگرهای دشمان انقلاب، تحمیل جنگ و تجاوز بزرگ از پیش طراحی شده و مانورهای برنامه ریزی شده بود اما این نبرد هم به یاری خداوند با پیروزی ایران اسلامی همراه بود و رزمندگان ما اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن ما اشغال شود.
مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت اظهار داشت: انقلاب، حکومت ایران را به دست مردم داد و در کشوری که بدترین نوع حکومت برقرار بود، نظام سرمایه داری جای خود را به حکومت مردمی داد و جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت فقیه تشکیل و مستقر شد.
وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه سیاسی در منطقه و جهان به برکت انقلاب حاصل شده است خاطرنشان کرد: در دنیا انقلابی نیست که اتفاق افتاده، از تورغرب درآمده و به تور شرق نیفتاده باشد، اما جمهوری اسلامی با عملیاتی کردن شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» راه نفوذ بر تصمیم گیری ها را بست.
مشاور استاندار خراسان شمالی در امور اهل سنت تصریح کرد: با رهبری آیت الله خامنه ای هیچ اقدام جزئی و یا اصولی و هیچ تصمیمی با نفوذ قدرت خارجی گرفته نمی شود.
حدود ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری استان خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1293 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615046 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر