پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 12:28
  |   نظرات: بدون نظر
98 بازدید بازدید

خروش انقلابی مردم دره شهر و بدره در یوم الله ۲۲ بهمن


به گزارش ایرنا، مردم شهرستان های بدره و دره شهر در حوزه جنوب استان با حضور پر شور خود بار دیگر از آرمان های نظام دفاع کرند.
مردم شهرستان دره شهر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همگام با مسئولان اجرایی، روحانیان، دانشگاهیان و دانش آموزان ، بازاریان، عشایر، جانبازان ، خانواده شهدا، ماموران نظامی و انتظامی با حضور گسترده در راهپیمایی، بار دیگر با بنیانگذار جمهوری اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید بیعت کردند.
راهپیمایان با پیمودن مسیر میدان بسیج تا میدان آزادی، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، خشم و انزجار خود را از دسیسه های استکبار جهانی ضد انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.
مردم همیشه در صحنه دره شهر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزم خود را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، کشور عزیزمان ایران و دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب اسلامی جزم کرده و به جهانیان نشان دادند که هیچگاه دست از آرمان های خود برنمی دارند.
فرماندار دره شهر در مراسم ۲۲ بهمن گفت: از حضور همه فرهنگیان، دانش آموزان ، دانشجویان، اساتید، هنرمندان، اصحاب رسانه ، مدیران ، آزادگان ، جانبازان و سایر عزیزان که با حضور اگاهانه خود نشان دادند بعد از چهل سال همچنان پایند به آرمان ها و اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران هستند، تشکر می کنم.
سید حسینعلی موسوی افزود: صادقانه و خالصانه از حضور گرم، معنادار و آگاهانه شما که امروز با حضور در این مراسم خودتان را متعهد دانستید، تشکر می کنم.
وی افزود: قول می دهیم با استفاده از همه ظرفیت های موجود و همه کسانیکه دل در گرو دره شهر دارند، در جهت توسعه شهرستان گام های بسیار بلندی برداریم.
راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان بدره نیز همزمان با سراسر کشور روز جمعه از چهار راه شهید مطهری – بلوار امام (ره) – میدان امام (ره ) به طرف مسجد جامع محل برگزاری نماز جمعه برگزار شد.
۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 572 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600612 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر