جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 12:06
  |   نظرات: بدون نظر
72 بازدید بازدید

حماسه ای ۴۰ ساله که زوال ناپذیر است


به گزارش خبرنگار ایرنا، این حماسه و این شکوه حضور برای چهلمین بار تکرار شد تا همه دشمنان باور کنند که تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست و عشق و علاقه به این نظام و انقلاب با هیچ دسیسه و تحریم و سنگ اندازی از وجود ایرانیان پاک نخواهد شد.
وجود تک تک مردم ایران زمین از زن و مرد و پیر و جوان لبریز از عشق به میهن و انقلاب و رهبری است و این حماسه های حضور تاییدی بر این ادعا است.
امروز گربه جغرافیایی کشور در منطقه شیر شده و قدرت و قوتش را از خون شهیدان و اراده آهنین و عشق و علاقه مردم به میهن گرفته است.
وجود تک تک این مردم در این راهپیمایی باشکوه باز هم به دشمن یادآور شد که علاقه و عشق به انقلاب در تک تک سلول های بدنمان رخنه کرده و هیچ ترفند و دسیسه و تحریمی نمی تواند خللی در آن ایجاد کند.
امروز مردم آمده اند با مشت های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا را برای چهلمین سال تکرار کنند و بار دیگر فریاد بزنند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
آری مشکلات هست، سختی و فشار اقتصادی و گرانی و بیکاری بدجور مردم را در تنگنا قرار داده اما هیچ چیز موجب نشده که عزت و اقتدار میهن و انقلاب را فدا کنند.
حضور پر شور و با شکوه مردم در این راهپیمایی با عظمت موجی خروشان است از غیرت و شجاعت و همدلی مردم که طوفان می شود بر سر دشمن و همه ترفندها و توطئه هایشان را باطل می کند.
امروز بچه های کوچک برای اولین بار همگام با پیرمردها و جوانان غیرتمند حضور یافته اند تا پا جای پایشان بگذارند و لبیک گویند به فرمان رهبری و تجدید عهد کنند با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب.
مگر این انقلاب و امنیت و آرامش خود را به راحتی به دست آورده که کسی اجازه دهد دشمن آنرا از ما بگیرد؟
مردم به خوبی می دانند که حضور تک تک آنها مایه غرور و اقتدار نظام در پیش چشم جهانیان است و فارغ از هر تبلیغ و هیاهویی خودجوش و مشتاق پای در این وادی نهاده اند.
ملت بزرگ و با عظمت ایران بار دیگر برای و چهلمین بار به خروش درآمده تا ندای حق طلبی و ظلم ستیزی سر دهند و دشمنان پیام بزرگ این ملت آزاده را دریابند که هیچ ترفند و دسیسه و نیرنگی نمی تواند خللی بر اراده آهنین آنان وارد کند.
این ملت بزرگ و آزاده باز هم بیعت با امام و رهبری را محکم تر کردند تا همگان بدانند این انقلاب به مدد الهی و رهبری فرزانه ای توانا همچنان پیشتاز است.
ملت شجاع و غیرتمند ایران برای چهلمین سال متوالی است که این پیروزی باشکوه را جشن می گیرند و بت اقتدار و عزت تداوم آنرا خواهانند و همین حضور تک تک آنان در این مسیر راهپیمایی خود صحه ای بر این ادعاست.
ملت شجاع و دلیر ایران اسلامی برای چهلمین بار است که جشن های دهه فجر با حضور پرشور هر سال نفرت از دشمنان و علاقه به میهن و نظام و انقلاب را با حضور گسترده خود به نمایش می گذارند.
آفرین بر ابن غیرت و همدلی و اتحاد که بهترین و مهمترین رمز در دفاع از انقلاب و پشتوانه ای محکم برای حفظ استقلال و آزادی کشورمان است و موجب یاس و نا امیدی دشمنان می شود.
تک تک قدم هایتان استوار و همت والایتان در دفاع از انقلاب و ارزش ها و پاسداشت خون شهدا را ارج می نهیم و درودتان باد که با همدلی و اتحاد در هر لحظه و هر شرایطی خواهان حفظ این نظامید.
۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1172 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613637 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر