شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 11:38
  |   نظرات: بدون نظر
71 بازدید بازدید

امید و نشاط به نظام در چهل سالگی انقلاب موج می زند


به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز دوشنبه در اجتماع باشکوه راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر سرابله افزود: رهبری امام امت و وحدت آحاد مختلف مردم ۲ ویژگی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: خواسته های مردم در برقراری انقلاب برای استقلال و آزادی بود و امروز عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی در دنیا نشانگر رسیدن نظام به این شاخصه های مهم است.
معاون استاندار ایلام اضافه کرد: استقلال و آزادی از مهمترین مولفه ها و مفاهیم انقلاب هستند و امروز بواسطه مردم سالاری دینی احزاب با گرایش های مختلف در کشور فعالیت می کنند.
نوذری تاکید کرد: برگزاری انتخابات متعدد در کشور بیانگر دموکراسی مطلق در ایران است و در انتخابات متعدد مشارکت بالای مردم نشان دهنده عمق ارادت و علاقه مندی مردم به انقلاب است.
وی به اتفاقات تاریخی ایران در ۲ قرن گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در تاریخ معاصر ایران بواسطه ضعف حاکمان وقت ۴۵ درصد کشور را از دست دادیم ولی در جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.
نوذری به شرایط و اتفاقات خاورمیانه اشاره کرد و گفت: با وجود حضور گروهک های تروریستی و تکفیری در خاورمیانه و حمایت استکبار از آنان ایران بواسطه اقتدار و وحدت عمومی در آرامش کامل است.
معاون سیاسی استاندار ایلام اضافه کرد: علیرغم فراز و نشیب های زیاد بواسطه دشمنی دشمنان خارجی و تحریم های ناجوانمردانه مطمئن هستیم با وحدت و همبستگی و مشارکت مردم از این پیچ و گردنه پرخطر نیز عبور خواهیم کرد.
شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد و مراسم باشکوه ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در شهرهای سرابله، آسمان آباد، شباب، بلاوه و توحید برگزار شد.
۷۱۷۶/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1606 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615359 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر