پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۵
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 10:51
  |   نظرات: بدون نظر
91 بازدید بازدید

مردم شهرستان سامان با آگاهی انقلابی در راهپیمایی شرکت کردند


کمال اکبریان روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر سامان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همانطور که پیش بینی می شد شاهد حضور حداکثری و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور و شهرستان سامان هستیم.
وی ادامه داد: امسال راهپیمایی در شهر سامان و شهر هوره مرکز بخش زاینده رود و ۱۶ روستای شهرستان در حال برگزاری است و بی شک این رویداد مردمی و حماسی بار دیگر پایداری و وفاداری مردم شهرستان در راه ارزش های نظام و انقلاب اسلامی را نشان می دهد.
اکبریان، حضور گسترده و حماسی مردم شهرستان سامان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ناشی از آگاهی و شعور انقلابی این مردم دانست و تصریح کرد: علاوه بر شور و اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی، آگاهی و شعور این ملت در دفاع از میهن و انقلاب خود نقش بی بدیلی ایفا می کند.
فرماندار شهرستان سامان با اشاره به تحولات بین الملل و منطقه، حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را خنثی کننده توطئه های دشمن دانست و افزود: مردم همواره به مقتضیات زمان و مکان خود آگاه هستند و این هوشیاری را داشته و امسال نیز بر اساس حساسیت های بین المللی با آگاهی کامل در راهپیمایی حضور پیدا کرده اند.
به گزارش ایرنا، سامان در ۲۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۲۴۶ نقطه چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.
۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1189 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601229 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر