پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 1:36
  |   نظرات: بدون نظر
79 بازدید بازدید

مردم بزرگترین سرمایه نظام هستند


به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در بجنورد در جمع خبرنگاران از وحدت، تبعیت از رهنمودهای رهبری و قرار گرفتن در مسیر اسلام و قرآن به عنوان مهمترین شاخص های پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی یاد کرد.
وی افزود: مردم ما در طول این ۴۰ سال به دنبال عزت و سربلندی بودند و همین امر باعث ماندگاری و غلبه و ایستادگی آنها بر دشمنان شد.
شجاعی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول این چهل سال بر اساس همین شاخص ها پیش رفت و تحریم های ظالمانه و فشارهای بین المللی را پشت سر گذاشت.
وی افزود: در شرایط کنونی نیز وجود همین شاخص ها، در کنار انسجام دولت و ملت و حمایت از دولت و تبعیت از رهبری، برای پیشبرد امور و استیفای حقوق مردم، همچنان موثر دارد.
استاندار خراسان شمالی از مردم به عنوان بزرگترین سرمایه های نظام یاد کرد و گفت: هر حکومت و نظامی برای خود سرمایه ای دارد که بر اساس آن راه خود را دنبال می کند و سرمایه اصلی نظام ما فقط و فقط همین مردم هستند.
وی اظهار داشت: امروز حضور ۸۰ میلیون ایرانی به دنیا و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا فهماند که نمی تواند اشتباهی را که در هشت سال دفاع مقدس علیه ایران انجام داد دوباره تکرار کرد.
شجاعی گفت: مردم خراسان شمالی و کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر جشن پیروزی گرفته و به تمامی دشمنان نظام فهماندند که علیرغم همه فشارها و تهدیدات، نظام را از آن خود دانسته و در کنار آن می مانند.
ط/۵۱۳۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 240 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1619644 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر