پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵
 |  22/ بهمن/ 1397 - 12:04
  |   نظرات: بدون نظر
50 بازدید بازدید

محسنی اژه‌ای: راه نجات در استقامت است


/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

محسنی اژه‌ای: راه نجات در استقامت است

معاون قوه قضاییه با تاکید بر این‌که راه نجات در استقامت است، گفت: در شرایط فعلی مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم و گرفتاری‌ها تلاش‌شان را بیشتر کنند.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با اشاره به حضور گسترده مردم گفت: ملت عزیز و غیور ایران ۴۰ سال مقابل ظلم و ستم همه سلطه‌گران و طاغوت زمان در رأس آن آمریکا ایستادند و موفق و پیروز شدند. اکنون عزت، اقتدار و قدرت ایران از همیشه بیشتر است.

وی افزود: اگر مردم منطقه و مظلوم جهان می‌خواهند از یوق سلطه‌گران نجات پیدا کنند، بدانند استقامت و مبارزه با ظلم را باید در پیش بگیرند.

معاون قوه قضائیه خطاب به مردم جهان اظهار کرد: همان طور که مردم غیور و مسلمان جهان ۴۰ سال استقامت کرده و مقابل استکبار کوتاه نیامده‌اند و دوست و دشمن را شناخته، برای حفظ استقلال و نجات از یوق ستمگران، استقامت را در پیش بگیرند چون با سازش کار آنها پیش نمی‌رود.

محسنی اژه‌ای افزود: اگر افرادی آنها را به سازش با استکبار و در رأس آن آمریکا دعوت می‌کنند مطمئن باشند. جریان فریب و نقشه دشمن است راه نجات در استقامت است.

سخنگوی قوه قضائیه در پایان در توضیح وظیفه مسئولان نسبت به مردم گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم و گرفتاری‌ها تلاش کنند گرفتاری‌هایی که دشمن و یا احیاناً سوء‌مدیریت در داخل ایجاد کرده و باید مسئولان نسبت به رفع آن اقدام کنند. این مردم شایسته خدمت هستند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1149 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601189 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر