پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 11:26
  |   نظرات: بدون نظر
143 بازدید بازدید

غیرت بختیاری ها در دفاع از ارزش های انقلاب بر کسی پوشیده نیست


مرتضی زمانپور روز دوشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر چلگرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بختیاری ها از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی حضور فعال و موثری در مبارزات داشتند و در نهایت در ۱۹ بهمن با بیعت تاریخی خود با امام خمینی(ره) سند افتخاری در تاریخ این قوم به ثبت رساندند.
وی ادامه داد: مردم این شهرستان همانطور که در سالهای گذشته با حضور خود در راهپیمایی خط بطلانی بر توطئه های دشمنان اسلام و ایران کشیدند ، امروز نیز در هوای سرد و برفی با گرمای حضور خود پایداری و وفاداری خود بر آرمانهای انقلاب اسلامی را بار دیگر ثابت کردند.
زمانپور با اشاره به برگزاری راهپیمایی در سه نقطه این شهرستان تصریح کرد: راهپیمایی در شهرستان بصورت متمرکز در سه نقطه چلگرد، صمصامی و بازفت برگزاری شد و برخی روستاها نیز بصورت خودجوش و مردمی این راهپیمایی را برگزار کردند.
فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: اکنون با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه تبلیغات و ترفندهای نافرجام دشمنان، با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور حماسی مردم، ایران قله های پیشرفت و بالندگی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی را فتح کرده است.
زمانپور خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به استکبار جهانی زدند تا جهانیان بار دیگر متوجه عظمت و اقتدار این ملت شوند.
به گزارش ایرنا، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۲۴۶ نقطه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1072 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601112 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر