سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۱
 |  22/ بهمن/ 1397 - 12:10
  |   نظرات: بدون نظر
50 بازدید بازدید

حفظ عزت و شرف ایران اسلامی از اهداف ملت است


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران درباره دستاوردهای این قوه در ۴۰ سال گذشته اظهار داشت: مردم ما در این سال ها مطلقا در هدفشان عقب نرفتند، هدفی که برای آن انقلاب کردند همان عزت، شرف، اسلام و انقلاب بود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون هم همان هدف را دنبال کرده و با حضورشان در این روز بارانی و روز سردزمستانی به تمام دشمنان تاکید کردند که مطمئن باشید ما فشار را می پذیریم ولی زور را تحمل نمی کنیم.
سخنگوی قوه قضاییه خطاب به دشمنان یادآور شد: ممکن است شما موجب آزار و اذیت ما شوید اما همانطور که در این ۴۰ سال استقامت کردیم از این پس نیز استقامت خواهیم کرد و به هیچ وجه زیر بار ظلم و ستم شما نخواهیم رفت.
محسنی اژه ای به وظایف قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: یکی از قوای جمهوری اسلامی قوه قضاییه است یکی از وظایف مهم آن تحقق عدالت در جامعه و مبارزه با ظالمان است.
وی گفت: الحمدالله در طول این ۴۰ سال قوه قضاییه این وظیفه خود را دنبال کرده و با کسانی که می خواستند به منافع عمومی مردم و ثروت های ملی دست اندازی کنند مقابل آنان ایستاد و امروز هم با ساز و کار بهتر در مقابل مفسدین ایستادگی می کند.
سخنگوی قوه قضاییه یادآور شد: از این پس نیز یکی از وظایف قوه قضاییه دفاع از حقوق مردم خواهد بود و این قوه مقابل متجاوزان خواهد ایستاد و از مظلومین دفاع خواهد کرد. یکی از وظایف ما دفاع از مظلومین چه در داخل و چه در خارج از کشور است.
سیام*۹۱۲۱*۳۰۶۱**۱۳۳۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 462 بازدید

بازدید دیروز: 1067 بازدید

بازدید کل : 1618076 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر