جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 11:53
  |   نظرات: بدون نظر
139 بازدید بازدید

حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال تحسین برانگیز است


حجت الاسلام نعمت الله آزموده روز دوشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: این حضور پرشور پیام های متعددی برای مسئولان کشور، جهانیان و مستکبران عالم داشت.
وی افزود: مردم امروز به میدان آمدند تا انسجام و وحدت خود و پایداری بر سر آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی را به همه جهان نشان دهند.
وی خطاب به مسئولان کشور نیز گفت: مردم همچون گذشته در صحنه های انقلاب حضور دارند و مسئولان باید بدون چشمداشت به بیگانگان، تنها با اتکای به نخبگان داخلی و توان جوانان کشور، کار نظام را پیش ببرند.
وی با اشاره به جنگ روانی دشمن، گفت: امروز مردم ما نشان دادند که هیچ اهمیتی به تبلیغات دشمن نمی دهند و همین حضور حماسی در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن، سند آن است.
حجت الاسلام آزموده با بیان اینکه انقلاب ما به جهان صادر شده است، افزود: امروز فرهنگ اسلامی و انسانی ما آمریکا و اسرائیل را تهدید می کند.
وی در عین حال گفت: این حضور می طلبد که مسئولان نظام توجه ویژه ای به خدمت به این مردم داشته و جلو تبعیض ها را بگیرند و عدالت اقتصادی را برقرار کنند.
وی افزود: مردم با بصیرت مراقب باشند تا در عرصه های انتخاباتی درست عمل کنند و کسانی را روی کار بیاورند که دلسوزانه برای آنها کار کنند.
شهرستان مانه و سملقان ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر آشخانه مرکز این شهرستان در شهرهای قاضی، پیش قلعه و آوا و نیز روستاهای کشانک، مهمانک، کهنه جلگه این شهرستان برگزار شد.
۷۱۸۳/۵۱۳۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 960 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602348 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر