پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
 |  19/ بهمن/ 1397 - 7:42
  |   نظرات: بدون نظر
44 بازدید بازدید

پالایشگاه ستاره خلیج فارس نماد تکیه بر تخصص داخلی است


به گزارش ایرنا از قوه قضاییه محمدباقر الفت روز جمعه در حاشیه بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: متخصصان توانمند داخلی با همت والا و تلاش خالصانه خود، توانستند فعل ما می‌توانیم را به بهترین شکل ممکن صرف کنند و به لطف خدا فاز‌های مختلف این پالایشگاه را یکی پس از دیگری افتتاح کنند.
وی به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای حمایت از تولید ملی، به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی از بخش‌های مختلف پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان «بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان» و طرح توسعه فاز سوم این پالایشگاه بازدید کردند.
محمدعلی دادور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: خودکفایی در امر تولید فرآورده‌های نفتی به ویژه فرآورده استراتژیک بنزین، پالایش ۳۶۰ هزار بشکه در روز میعانات گازی و استمرار عملیات برداشت گاز غنی از میدان گازی مشترک پارس جنوبی از اهداف ماست و لحظه‌ای از تلاش دست برنخواهیم داشت.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی در روند ساخت و توسعه پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس اضافه کرد: ما کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد و محصولاتمان مطابق استاندار‌های کیفی اروپا تولید خواهد شد.
دادور اضافه کرد: هدف ستاره خلیج فارس جلوگیری از صادرات مواد خام و تبدیل آن به فرآورده‌های با ارزش‌تر است و این مساله می‌تواند به اشتغال‌زایی گسترده در استان هرمزگان و کشور بیانجامد.
پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در زمینی به مساحت ۷۰۰ هکتار در ضلع غربی پالایشگاه بندرعباس ساخته شده و ظرفیت این پالایشگاه ۳۶۰ هزار بشکه میعانات گازی است که در قالب سه فاز ۱۲۰ هزار بشکه‌ای در نظر گرفته شده است.
اجتمام*۱۰۰۳*

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 221 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601609 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر