جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
 |  19/ بهمن/ 1397 - 8:04
  |   نظرات: بدون نظر
100 بازدید بازدید

دادستان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی تقدیر شد


به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری استان کرمان روز جمعه در این آیین اظهار داشت: اتکا و قاطعیت در اجرای قانون، همکاری تنگاتنگ و شبانه روزی با شورای تامین قلعه گنج و نیز تعامل و استفاده از ظرفیت‌ سران طوایف باعث شد که امروز شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی برخی جرایم خشن نظیر قتل در در این شهرستان باشیم.
یدالله موحد افزود: با توجه به اهمیت حقوق شهروندی طی سه سال گذشته، به طور منظم از تمامی حوزه های قضایی استان، بازدید به عمل آمده و این بازدیدها به صورت سرزده، پنهان و آشکار صورت می گیرد.
وی گفت: در این بازدید ها علاوه بر حضور در دفتر کار قضات و بررسی عملکرد آنها در زمینه شرکت در ملاقات های مردمی آن منطقه، نحوه برخورد قضات با مراجعان و کارکنان، مورد رصد و پایش مستمر قرار می گیرد که البته این اقدام، تاثیرات مثبتی به همراه داشته است.
مقام ارشد قضایی استان کرمان با اشاره به اینکه با هرگونه تخلف یا نقض حقوق شهروندی برخورد خواهد شد، افزود: در سطح کشور و استان، بازرسی‌های حقوق شهروندی باعث افزایش رضایتمندی مردم شده و همچنین تاثیرات مثبتی در عملکرد کارکنان اداری و قضایی داشته است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان، پیش تر عنوان کرده، با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت هایی که در اختیار داریم، موانع اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی را برطرف خواهیم کرد.
مرکز شهرستان قلعه گنج در ۴۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
۷۴۲۹/۹۹۰۱/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 707 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1613172 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر