جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
 |  15/ بهمن/ 1397 - 2:56
  |   نظرات: بدون نظر
25 بازدید بازدید

مسئولان خود را در کنار مردم ببینند


به گزارش ایرنا، جمال انصاری روز دوشنبه در آئین افتتاحیه پروژه ساختمان مرکزی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: مسئولان باید به مولفه ها و وظایفی که برای آن ها تعریف شده است به بهترین شکل عمل کنند.
وی اظهار داشت: مسئولان توجه داشته باشند که باید در مسیر تحقق معنویات و رسیدن به اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران از هیچ کاری فروگذاری نکنند تا مردم دولتمردان را باور کنند.
انصاری بیان کرد: مطمئن باشید تا زمانی که انقلاب اسلامی از ظرفیت و اندوخته بزرگی به نام مردم استفاده می کند سرافراز است و مردم از رسالت، اندیشه و حمایتشان به انقلاب کوتاه نخواهند آمد و همیشه در کنار مسئولان خواهند بود.
وی افزود: برگزاری جشن ها به همراه افتتاح و بهره برداری هایی که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب انجام می شود به عنوان یادآور ذهنی برای ارائه خدمت به مردم است که امیدواریم در این مسیر آن خدمت رسانی در شان مردم را بتوانیم انجام دهیم.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی با سختی و از خود گذشتگی، ایثار و جان فشانی شهداء و ایثارگران بر خلاف میل دشمنان با همه کینه، عناد و مشقتی که برای نظام فراهم آورده اند امسال چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد و به فرمایش مقام معظم رهبری مستحکم تر و مقدرانه تر از گذشته به حیاتش ادامه می دهد.
وی ۷۵ درصد کار انجام شده در ساختمان مرکزی اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان را وظیفه و تکلیف ستاد دانست و گفت: در هر جا بخواهد خدمتی برای مردم انجام شود در جهت تسهیل و انجام آن سازمان تعزیرات حکومتی مشارکت خواهد داشت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در ادامه گفت: ساخت و تجهیز ساختمان جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان از مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به این استان است.
ارسلان میری ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح خردادماه سال ۹۰ آغاز و این ساختمان با ۷۵ درصد اعتبار ملی و ۲۵ درصد اعتبار استانی در چهار هزار و ۴۰۰ متر مربع در سه طبقه پارکینگ با هزینه ۸۴ میلیارد ریال به کارفرمایی ادارات کل راه و شهرسازی و تعزیرات حکومتی استان کرمان ساخت و تجهیز شده است.
۳۰۲۹/۹۸۸۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1577 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602965 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر