جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸
 |  30/ دی/ 1397 - 2:58
  |   نظرات: بدون نظر
77 بازدید بازدید

۸۰ بازرس در طرح نوروزی بر بازار هرمزگان نظارت می کنند


به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط حساس روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی و همچنین افزایش تقاضا نسبت به برخی کالاها و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و با هدف جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها بازرسی از بازار و واحدهای صنفی هرمزگان به صورت شبانه روزی انجام می شود.
وی بیان داشت: طرح نظارتی نوروز در بخش کالایی شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شیرینی و در عرصه خدماتی شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، واحدهای اقامتی، رستوران ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، انبارها، سردخانه ها، میادین میوه و تره بار بازرسی است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: در ایام نوروز، کشیک ها و گشت های نظارتی و بازرسی همانند سایر روزها فعال خواهد بود و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی برخورد خواهند کرد.
قاسمی گفت: شهروندان هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت، نصب نشدن نرخنامه و نداشتن صورتحساب از سوی واحدهای صنفی را به شماره تلفن گویای ۱۲۴ گزارش دهند و یا به واحد دریافت شکایت های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع دهند.
استان هرمزگان دارای ۴۰ هزار واحد صنفی است.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 816 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602204 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر