پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶
 |  30/ دی/ 1397 - 1:48
  |   نظرات: بدون نظر
51 بازدید بازدید

۴۶ زندانی جرایم غیر عمد شهرستان ری آزاد شدند


نعمت الله طباطبایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسیدگی و حل مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد از اولویت‌های اصلی انجمن حمایت از زندانیان به شمار می رود و اهتمام گسترده در زمینه تسریع بخشیدن به آزادی این افراد انجام می شود.
وی با بیان اینکه زندانیان جرایم غیرعمد بزهکار نیستند، تصریح کرد: خانواده‌های این زندانیان به دلیل نبود سرپرست خانواده با مشکلات اجتماعی و اقتصادی مواجه هستند.
طباطبایی ادامه داد: محدودیت‌های مالی مانع پرداخت تمامی بدهی زندانیان جرایم غیرعمد می شود، اما تمام تلاش‌ها برای آزادسازی این زندانیان در حال انجام است.
وی گفت: پیشگیری از حوادث مهمترین عامل در کاهش زندانیان جرائم غیرعمد است و باید افراد در ممانعت از بروز حوادث دقت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، زندانیان مهریه، نفقه، محکومیت های مالی غیر کلاهبرداری و دیه جزو زندانیان جرایم غیرعمد قرار می گیرند.
پنج زندان استان تهران در محدوده شهرستان ری واقع شده است که یکهزار و ۶۰۰ نفر زندانی در ندامتگاه های این شهرستان نگهداری می‌شوند که ۶۷ نفر آنها را زنان و مابقی را مردان تشکیل می دهند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
۱۹۷۰/۶۰۰۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 939 بازدید

بازدید دیروز: 823 بازدید

بازدید کل : 1620343 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر