سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۸
سرویس: مقالات
 |  30/ دی/ 1397 - 2:53
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

انقلاب اسلامی کرامت انسانی ملت ایران را احیا کرد


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار با اعضا ستاد بزرگداشت دهه فجر ایلام افزود: امام راحل با رهبری انقلاب اسلامی نظام ایران را بر اساس مبانی اسلامی و کرامت و عزت انسانی بنیانگذاری کردند.
وی با ذکر اینکه در دوران طاغوت بدترین رفتارها با ملت ایران انجام و بیگانگان در کشور هر طور که می خواستند رفتار می کردند، ادامه داد: نهضت عظیم انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و تبعیت و جانفشانی ملت ایران باعث شد عزت و شرافت حقیقی ملی زنده و امروز ایران اسلامی بعنوان اسوه مبارزه با تباهی و فساد به جهانیان معرفی شود.
امام جمعه ایلام گفت: بر این اساس پاسداشت رویدادهای ماندگار انقلاب اسلامی وظیفه همگان محسوب شده و باید در این راستا گامهای موثری برداشته شود.
حجت الاشلام کریمی تبار بیان کرد: امروز ضرورت دارد تا از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع و این دستاوردها بیان شوند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این دیدار تاکید کرد: برنامه های امسال حول محور وحدت و نشاط اجتماعی برگزار شوند.
محمد نوذری افزود: پرداختن به دستاوردهای نظام و تبیین آنها برای نسل جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و دهه فجر بهترین فرصت در این زمینه محسوب می شود.
وی همچنین از برنامه ریزان آیین های دهه فجر خواست تا زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در برنامه های این ایام را فراهم کنند.
۷۱۷۱/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9497 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1490880 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر