سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳
سرویس: مقالات
 |  30/ دی/ 1397 - 4:18
  |   نظرات: بدون نظر
68 بازدید بازدید

آمریکا، انگلیس و فرانسه در انسداد سیاسی و اجتماعی قرار دارند


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، «محمدنبی حبیبی» در پایان نشست دبیران حزب با اشاره به استیصال آمریکا و غرب در نبرد سخت و نرم علیه مقامت و جمهوری اسلامی گفت: آمریکا و غرب در نبرد سخت و نرم علیه مقاومت و جمهوری اسلامی مستاصل شده‌اند.
وی افزود: در فرانسه دولت زیر آواری از فریادهای جلیقه زردها قرار دارد که خواهان تغییر اساسی در اصل روابط عمومی و مناسبات و مبانی فکری نظام سرمایه داری هستند. در آلمان هم اوضاع تاحدودی چنین است. در منطقه، غاصبان جنایتکار قدس در کابوس موشک‌های حزب الله و حماس و نیز موشک‌های نقطه زن ایران به سر می‌برند.
حبیبی با اشاره به مسافرت پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه و وعده برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان گفت: باتوجه به اعلام خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه وی خواسته است به گاوهای شیرده منطقه و مزدوران تروریست دلداری بدهد. به نظر ما یکی دیگر از دلایل استیصال آمریکا در مقابله با مردم ایران رویکردش به منافقین آدم‌کش است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به دانشجویان خارج از کشور گفت: امروز دهها هزار دانشجو در داخل و خارج از کشور مشغول جهاد فی سبیل الله برای علم اندوزی جهت شتاب بخشیدن به پیشرفت کشور هستند؛ این جوانان بزودی مدیریت جهادی کشور را تحویل می‌گیرند و قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهند کرد.
وی افزود: جهان لیبرالیسم در حال فروپاشی است، همانطور که جهان مارکسیسم از هم فروپاشید و آثاری از آن باقی نماند لذا محاسبات ۴۰ ساله دشمن در اثر لطف و عنایات خاص الهی، مقاومت مردم و رهبری هوشمندانه انقلاب بهم ریخته است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تجلیل از شهدای ۲۶ خرداد و اجرا کنندگان حکم شرعی اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر شاه گفت: آن گلوله‌ای که گلوی حسنعلی منصور، نفوذی غرب در دولت ایران را نشانه گرفت به نشانه برخورد سخت با پدیده نفوذ بود.
وی درمورد بازداشت غیرقانونی «مرضیه هاشمی» خبرنگار ایرانی در آمریکا گفت: واقعاً باید تاسف خورد بر دولتی که مدعی حمایت از حقوق بشر است اما کمترین توجهی به این مقوله ندارد. این یک رسوایی حقوق بشری پس از قتل خاشقچی است. آمریکایی‌ها نشان دادند دست کمی از سعودی‌ها ندارند. دولت آمریکا مسئول حفظ جان وی است و باید پاسخگو باشد. این نشان داد خبری از آزادی در آمریکا نیست و آزادی بیان جایگاهی در نظام حقوقی آمریکا ندارد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بزرگداشت یاد مرحوم محمدرضا اعتمادیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای اعتمادیان در مناصب گوناگون طی ۴۰ سال گذشته در جمهوری اسلامی به انقلاب خدمت کرد و در کارهای خیر و عام المنفعه در سراسر کشور فردی شناخته شده بود خدمات او به انقلاب هرگز از یادها فراموش نمی شود.
سیام*ا.ع*۳۲۰۲*۱۵۳۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11531 بازدید

بازدید دیروز: 19544 بازدید

بازدید کل : 1492914 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر