چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰
 |  26/ دی/ 1397 - 1:06
  |   نظرات: بدون نظر
17 بازدید بازدید

کارگاه آموزشی حافظه جهانی آغاز بکار کرد


به گزارش ایرنا، مدیرکل مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور روز چهارشنبه درآیین آغاز بکار این کارگاه آموزشی اظهار داشت: اداره های دولتی مکلف اند پرونده ها و اسنادی که نیاز به نگهداری در اداره را ندارد به این اداره کل ارسال کنند.
معصومه رفیع پور بیان داشت: این سندها جزئی از تاریخ کشور هستند که باید به نسل های بعدی منتقل شود و از نابوده آنها جلوگیری کرد.
وی بیان داشت: اسنادی در اختیار مردم؛ به دلیل آگاهی نداشتن آنان با شرایط صحیح نگهداری در صندوقچه های خانوادگی و جاهای دیگر در حال نابودی است.
مدیر کل مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور اضافه کرد: از افراد تقاضا داریم اسناد خود را برای نگهداری و حفظ برای آیندگان به صورت امانی، فروش و یا اهدا به سازمان اسناد و کتابخانه ملی بدهند.
رفیع پور اشاره کرد: ۲ میلیون برگ سند از هرمزگان در اداره کل جنوب شرق سازمان اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق نگهداری می شود و ۲۵۰ میلیون برگ سند امحا و درآمد آن به حساب خزانه وایز شده است.
وی اضافه کرد: سه میلیون برگ سند دیگر در ماه های آینده به این اداره کل تحویل می شود و اسناد برخی اداره ها که هنوز تعیین تکلیف نشده اند در ماه های آینده تعیین تکلیف می شود.
۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 110 بازدید

بازدید دیروز: 967 بازدید

بازدید کل : 1618691 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر