شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹
سرویس: مقالات
 |  25/ دی/ 1397 - 0:00
  |   نظرات: بدون نظر
53 بازدید بازدید

انقلابی گری به معنای شعار دادن و به گونه ای دیگر عمل کردن نیست


به گزارش ایرنا، محمد رضا عارف دوشنیه شب در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی که در مرکز همایش بین المللی صدا و سیما برگزار شد اظهار کرد: من نمی گویم تحریم و شیطنت دشمنان در ایجاد مشکلات کشور تاثیری ندارند اما می توانیم با نگاه به درون و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور و باور به نظام و موفقیت از مشکلات عبور کنیم، اگر ما مصمم باشیم تحریم ها اثری نخواهد داشت.
وی تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را سند روسیاهی برای غرب و آمریکا دانست و گفت: باید به ارزش های داخلی افتخار کنیم و به هم احترام بگزاریم این جوانان فرزندان ما هستند و اگر اشتباهی داشته باشند مقصر ما هستیم.
وی بر پیروی از آرمانها و ارزش های انقلاب تاکید و اظهار کرد: در این شرایط منافع گروهی و حزبی را باید کنار گذاشت. مسئله اصلی مشکلات امروز کشور، موضوع مدیریتی است که از گذشته این مسئله وجود داشته است.
نماینده تهران تصریح کرد: برای اینکه آرمان‌ها و مدیریت جهادی عملی شوند باید وفاق ملی تقویت شود و در این شرایط هدف، منافع ملی است.
عارف گفت: متأسفانه در افزایش نرخ بهره‌وری هیچ دستاوردی نداشتیم و همچنین در حوزه علوم دانش‌بنیان موفقیت‌هایی نداشتیم.
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در این شرایط معیشت مردم باید دغدغه اصلی مسئولان باشد، افزود: نباید مدام شعار ساده‌زیستی داد و در عمل آن را اجرا نکرد بلکه مدیران باید به آرمان‌های انقلاب بازگردند.
وی تصریح کرد: نباید سیاست بازی‌ها را به حدی برسانیم که کسی جرأت قبول مسئولیت را نداشته باشد.
عارف ادامه داد: متأسفانه امروز کار به جایی رسیده که کسی به راحتی مسئولیت قبول نمی کند؛ در صورتی‌که باید بستری فراهم شود تا افراد متخصص و شایسته بتوانند مدیریت را برعهده بگیرند و باید بدانیم که در مدیریت اشتباه و خطا وجود دارد و مدیر باید پاسخگوی این اشتباهات نزد مردم و خداوند باید باشد.
سیام*۹۶۱۲**شبس**۱۶۱۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 300 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614053 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر