جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۸
 |  22/ دی/ 1397 - 6:39
  |   نظرات: بدون نظر
40 بازدید بازدید

کنسروهای حاوی شیشه در فرودگاه امام(ره) کشف شد


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ محمد بخشنده با بیان اینکه کنسروهای خوراکی حاوی ۱۷ کیلوگرم ماده مخدر شیشه بود افزود: سه نفر از قاچاقچیان قصد داشتند کنسروهای حاوی بسته های ماده مخدر شیشه را از کشور خارج و به اندونزی منتقل کنند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص شناسایی چهار توزیع کننده کیک‌های آغشته به ماده مخدر گُل در فضای مجازی بیان کرد: با رصد پلیس فتا و مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی ۲ کیلو و ۷۵۰ گرم کیک آغشته به ماده مخدر گل کشف و چهار نفر در این باره دستگیر شدند.
وی افزود: این افراد کیک‌های آلوده را در مهمانی ها‌، پارتی‌ها و تولدها توزیع می‌کردند به طوری که در هر یک کیلوگرم از این کیک‌ها مقدار ۵۰۰ گرم ماده مخدر گل مخلوط کرده بودند.
بخشنده درباره انهدام باند توزیع کننده ماده مخدر هروئین نیز گفت: یک باند توزیع کننده هروئین در جنوب پایتخت منهدم، چهار عضو اصلی باند دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار ۲۵۰ کیلوگرم ماده مخدر هروئین کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف ۱۷۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک جاساز شده در لوله پلیکا در باک یک اتوبوس مسافربری در ترمینال جنوب، اظهارداشت: باند پنج نفره توزیع کننده موادمخدر که اقدام به انتقال و توزیع ماده مخدر تریاک از جنوب کشور به پایتخت را داشتند، شناسایی و منهدم شدند.
بخشنده افزود: با کنترل محورهای مواصلاتی به پایتخت ۴۳ قاچاقچی در قالب پنج باند توزیع کننده موادمخدر و سه هزار و ۵۴ خرده فروش، معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.
به گفته وی از این افراد مقدار یک هزار کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.
تهرام/۳۲۲۵//۱۳۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 826 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602214 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر