چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸
سرویس: مقالات
 |  22/ دی/ 1397 - 10:44
  |   نظرات: بدون نظر
65 بازدید بازدید

دعوت اقشار گلستان برای استقبال از کاروان تدبیر و امید


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، احزاب مردم سالاری و اعتدال و توسعه گلستان با دعوت آحاد مردم، دیگر احزاب و اقوام برای استقبال از دکتر روحانی، بر لزوم تکیه بر وحدت و همبستگی همیشگی و حضوری غرور آفرین و خاطره انگیز برای ثبت در دفتر تاریخ این سرزمین تاکید کردند.
شورای هماهنگی جبهه انقلاب اسلامی گلستان هم در بیانیه ای ضمن بر شمردن برخی دعوت مردم استان به استقبال از رییس جمهوری، حضور دکتر روحانی و هیات دولت را فرصت مغتنمی برای بیان مطالبات مردم گلستان دانست.
در این بیانیه آمده که بسیاری از کاستی ها، مشکلات اجتماعی و اقتصادی، نتیجه سوء مدیریت و نداشتن راهبردهای مشخص و عدم ارزش گذاری به منابع ملی و سرمایه های انسانی است.
این بیانیه می افزاید با گذشت بیش از ۲۰ سال از تاسیس استان گلستان و وجود قابلیت های لازم برای توسعه همه جانبه، متاسفانه شاخص های توسعه یافتگی حاکی از عقب ماندگی شدید استان دارد که بخش بزرگی از این عقب ماندگی متوجه مدیریت بر این استان است.
شورای هماهنگی جبهه انقلاب اسلامی گلستان گفته که در آستانه سفر دولت محترم به استان گلستان انتظار می رود ره آوردها و دستاوردهای سفر برای مردم به طور ملموس تبیین گردد و از طرفی نگاه ویژه به مطالبات اساسی و برزمین مانده مردم استان به شرح ذیل داشته باشند.
همچنین فرماندار گرگان از همه گروه های سیاسی استان خواست با حضور در آیین استقبال از ریاست محترم جمهوری بار دیگر عشق و علاقه خود به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.
سید ابوالقاسم صفوی گفت که حضور مردم گلستان در آیین استقبال از رییس دولت تدبیر و امید بر اتخاذ تصمیمات داخلی و بین المللی موثر است.
عادل مجللی از ورزشکاران المپیکی گلستان هم گفت: حضور مردم در استقبال از کاروان تدبیر و امید، اثیر بسزایی در روند رشد و توسعه روز افزون استان خواهد داشت.
او از همه گلستانی ها خواست با حضور در آیین استقبال از کاروان تدبیر و امید، بار دیگر انسجام و اتحاد خود را به نمایش بگذارند.
کاروان دولت تدبیر و امید قرار است دوشنبه ۲۴ دی ماه به استان گلستان سفر کند.
سخنرانی در جمع مردم گنبد، نشست با فعلان سیاسی، نخبگان فرهنگی و اجتماعی و نشست خبری از جمله برنامه های دکتر روحانی در سفر به این استان شمالی است.
۷۳۳۳/۳۰۱۴/۳۰۹۱

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 415 بازدید

بازدید دیروز: 831 بازدید

بازدید کل : 1609697 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر