جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱
سرویس: مقالات
 |  21/ دی/ 1397 - 2:51
  |   نظرات: بدون نظر
55 بازدید بازدید

استقامت ملت ایران مقامات آمریکا را خسته کرده است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: آمریکایی ها با هدف شکست و به بن بست کشیدن جمهوری اسلامی هزینه های مالی و جانی زیادی در منطقه انجام داد که همه برنامه های آنها با هوشیاری انقلاب اسلامی به سرانجام نرسید و یکی پس از دیگری شکست خورد.
وی تاکید کرد: مسئولان در این برهه زمانی حساس به شدت مراقب رفتار، عملکرد، گفتار و نوع بیان خود باشند تا هم مردم دچار یاس و ناامیدی و سرخوردگی نشوند و هم دشمنان از رفتار و گفتار مسئولان سوء استفاده نکنند.
خطیب جمعه ایلام به دیدار جمعی از مردم قم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: سخنان رهبری در این دیدار نوید بخش خروج کشور از بن بست مشکلات و تحریم ها با مدیریت و درایت دلسوزانه و درست مسئولان و همت و سخت کوشی مردم و تکیه به داشته ها و منابع داخلی بود.
کزیمی تبار در ادامه به قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۵۶ اشاره کرد و افزود: این قیام در واقع سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن بود و مناسبت بعدی نیز ۲۶ دی ماه فرار شاه مزدور از کشور به علت نارضایتی مردم از وی بود و جالب اینکه با وجود خدمات زیادی که شاه برای اجانب و آمریکایی ها کرد اما آنها از پذیرش حمایت وی امتناع کردند و این یک نمونه بارز از خیانت و عدم حمایت آمریکایی ها نسبت به دست نشاندگان شان است.
وی به سالروز عملیات فتح میمک نیز اشاره کرد و گفت: این عملیات به خاطر شاخصه های خود در دافوس تدریس می شود اما با این وجود هنوز به زوایای عظمت این عملیات مردمی – نظامی پرداخته و تجزیه و تحلیل نشده و اگر در تقویم روزی را به نام شهدای عشایر ثبت کنند بهترین روز ۱۹ دی ماه و حضور عشایر ایلام در عملیات فتح میمک است.
امام جمعه ایلام عملیات کربلای پنج را از دیگر رویدادهای دی ماه یادآوری کرد و اظهار داشت: دشمن مغرور و سرمست از شکست قوای ایرانی در عملیات کربلای چهار فکر نمی کرد ایران به زودی دست به عملیات جدیدی بزند اما رزمندگان غیور ایرانی با استفاده از خودشیفتگی و غفلت دشمن با انجام عملیات کربلای پنج دژ های مستحکم اسرائیلی – آمریکایی رژیم بعث را درهم شکست و بار دیگر جهان مقهور تاکتیک های نظامی و دفاعی رزمندگان ایرانی شد.
خطیب نماز جمعه ایلام در ادامه به سالروز ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: این بانوی باعظمت بعد از مادر گرامیشان برترین چهره زن در گیتی هستند و سخنان کوبنده ایشان و خروش شجاعانه این بانو در دربار حاکمان وقت باعث ماندگاری و تثبیت قیام عاشورا تا همیشه تاریخ شد.
کریمی تبار به روز پرستار نیز اشاره کرد و افزود: سالروز ولادت حضرت زینب(س) به روز پرستار نامگذاری شده و پرستاران با توجه به رسالت کاری خود بایستی با رافت و مهربانی در التیام درد بیماران تاثیر گذار باشند و همچنین پزشکان صرفا به خاطر دریافت هزینه بیشتر از ارجاع بیماران به مراکز خصوصی اجتناب کنند مگر در صورتی که بیمارستان های دولتی فاقد امکانات لازم برای درمان فرد بیمار باشند.
کریمی تبار در پایان یاد و خاطره پاسدار مدافع حرم و جانشین سابق سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام را که دیروز دار فانی را وداع گفت و امروز با حضور مردم تشییع شد، گرامی داشت.
۷۱۷۲/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 522 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601910 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر