جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۵
 |  21/ دی/ 1397 - 1:09
  |   نظرات: بدون نظر
34 بازدید بازدید

رئیس کل دادگستری گیلان: قضات در رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی تلاش کنند


رئیس کل دادگستری گیلان: قضات در رسیدگی سریع به پرونده‌های قضایی تلاش کنند

رئیس کل دادگستری گیلان درک شرایط زمان و عمل بر مبنای مقتضیات آن را ضروری دانست و توصیه کرد: قضات محاکم در رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های قضایی تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، احمد سیاوش‌پور در سومین همایش فصلی روسا و دادستان‌های واحدهای قضایی استان گیلان، تقویت حجب و حیا، پایبندی به ارزش‌های اخلاقی اجتماع و حضور در فضای امن خانواده را از عوامل کاهش آسیب‌ها و پیشگیری از وقوع جرائم برشمرد و اظهار کرد: در گذشته افراد به لحاظ قرار گرفتن در بافت اجتماعی و فضای خانواده و اقوام از بسیاری از تخلفات اجتناب می‌ورزیدند اما امروزه با گسترش فضای مجازی شاهد کمرنگ شدن چنین فرهنگی هستیم .

وی با بیان اینکه با الطاف الهی و به برکت روح پاک و معنوی امام راحل و ثمره خون شهیدان، چهل سال از عمر انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌ها سپری شده است، گفت: دشمنان در طول این ۴۰ سال تلاش نمودند تا از تمامی حربه‌ها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند و با اعمال فشارهای مختلف،  مردم را مایوس نمایند اما هر روز بر عظمت و صلابت ایران افزوده می‌شود .

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی تحمیل شده بر کشور، از همه قضات و کارکنان اداری دستگاه قضایی استان خواست تا با سعه صدر و روی گشاده با مردم مدارا نموده و در خدمت به آنان صادقانه و دلسوزانه عمل کنند.

این مقام ارشد قضایی درک شرایط زمان و عمل بر مبنای مقتضیات آن را ضروری دانست و توصیه کرد: قضات محاکم در رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های قضایی تلاش کنند .

رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر تعامل ضابطه‌مند با سایر نهادها تصریح کرد: امروز باید تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظامی، امنیتی و قضایی دست به دست هم داده و با کار جهادی و همت مضاعف با یکدیگر بر محور قانون تعامل داشته و در رفع موانع و مشکلات مردم از هیچ کوششی فروگذار نکنند .

وی با اشاره به شیوه‌نامه‌هایی که در نشست مشترک استانداری و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در حوزه اقتصاد، کشاورزی و عمران و در راستای رفع معضلات استان تصویب شده است گفت: این شیوه نامه‌ها به تمامی روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان ابلاغ شده است و مسئولان قضایی در هر شهرستان باید بر اجرای صحیح و به موقع آن تاکید و نظارت کنند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 412 بازدید

بازدید دیروز: 1835 بازدید

بازدید کل : 1612877 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر