شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲
سرویس: مقالات
 |  21/ دی/ 1397 - 3:29
  |   نظرات: بدون نظر
67 بازدید بازدید

امام جمعه بجنورد: نباید از مکر دشمنان غافل شد


به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته از خلوص نیت، وحدت، آینده نگری، تفکر و داشتن رهبری وارسته که فکر مردم را جهت دهی کند به عنوان عوامل مهم پیروزی یاد کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی یک نعمت و هدیه الهی بود که به واسطه رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) مردم پیام آن را شنیدند و به میدان آمدند و نتیجه گرفتند.
وی با بیان اینکه سرتاپای وجود امام (ره) خلوص بود، گفت: عامل پیروزی و رمز ماندگاری انقلاب به اخلاص عمیق امام و حضور و اتحاد مردم برمی گردد.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اهمیت ۱۹ دی سال ۵۶ در شکل گیری انقلاب، افزود: کلید انقلاب از این روز شکل گرفت که باعث شد مردم در جریان های مختلف به میدان بیایند و انقلاب پیروز شود.
وی از قم به عنوان سرچشمه اصلی انقلاب یاد کرد که پشتوانه معنوی مهمی برای حرکتی شد که دنیا را تکان داد و گفت: به تعبیر رهبری قم شهر انقلاب و مادر انقلاب است و بنابراین بزرگان نظام نباید بگذارند نقش کانونی قم در انقلاب کمرنگ شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: امروز هم جبهه استکبار نگران است که مبادا در جایی از عالم انقلاب و اسلام آنقدر توسعه یابد که تمدن های غرب را متلاشی کند و بنابراین گرفتار گیجی شده اند.
وی با اشاره به فتنه جدید آمریکا در جمع کردن منافقین از کشورهای مختلف اروپایی در عراق برای درست کردن یک لانه زنبور، گفت: باید حواس خود را بیشتر جمع کنیم زیرا که دشمن پس از شکست در سوریه امروز در عراق برنامه ریزی می کند تا لایه نفوذی برای خود ایجاد کند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قدرت و عظمت ایران روز به روز بیشتر شده و رئیس جمهور نیز خبر از پرتاب سه ماهواره با موشک هایی که خودمان ساخته ایم خبر داده است.
وی افزود: هنوز این موشک ها را به فضا نفرستاده ایم دشمن به دسو و پا افتاده و اعلام نقض قانون می کند ولی باید بداند با این حرف ها به جایی نمی رسد.
امام جمعه بجنورد در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: پیام آور کربلا مجموعه ای از فضائل علم و دانش بی کران، شجاعت، عفاف و متانت و ایثار و کهکشانی از کرامت و فضیلت بود که قیام امام حسین (ع) را تکمیل کرد و نگذاشت حقیقت عاشورا پشت پرده توطئه گران باقی بماند.
وی بر الگوگیری کمال توسط تمام زنان و دختران از این بانوی بزرگ و پرفضیلت تاکید کرد.
ط/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 922 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614675 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر