شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱
سرویس: مقالات
 |  21/ دی/ 1397 - 1:39
  |   نظرات: بدون نظر
64 بازدید بازدید

اعتماد به جوانان یکی از مهمترین تجربه های انقلاب است


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه این شهر، اظهار داشت: بهره بردن از توانایی جوانان به این معنا نیست که بزرگان با تجربه کنار گذاشته شوند بلکه باید همچنان از تجربه های آنان بویژه در مقام مشورت استفاده کرد.
وی عینیت بخشی به جمله ‘ما می توانیم’ را یکی دیگر از دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: از برخی مسوولان گله داریم که گاهی می گویند نمی شود کاری را انجام داد و یا توان انجام کاری را نداریم. بزرگ ترین نمونه برای نشان دادن توانایی ما هشت سال دفاع مقدس است که بسیاری از غیرممکن ها را ممکن کرد.
خطیب جمعه شاهرود داشتن روحیه انقلابی و جهادی را رمز پیروزی خواند و یادآور شد: صبر و استقامت و پیروی از رهبری در گذر از شرایط سخت نیز از دیگر درس هایی است که در چهار دهه گذشته گرفته ایم.
امینی همچنین به پایبند نبودن طرف های آمریکایی و اروپایی به برجام هم اشاره داشت و گفت: نباید بیش از این منتظر نتایج برجام ماند تا کشورهای اروپایی و آمریکایی با ما بازی کنند بلکه بهتر است ایران هم به تدریج از تعهدات خود کاسته و فعالیت های هسته ای را از سر بگیرد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش آمریکا به برگرداندن منافقان به عراق، خاطر نشان کرد: از دولت عراق می خواهیم نگذارد افراد خیانتکاری که عامل کشتار هزاران تن از هموطنان ایرانی خود بودند به این کشور بازگردانده شوند.
امام جمعه شاهرود اضافه کرد: آمریکا در تلاش است با همکاری سران برخی از کشورهای عربی علیه ایران توطئه کند و مسوولان باید نسبت به این موضوع هوشیارانه تر عمل کنند.
امینی همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، ابراز داشت: علاوه بر پرستاران زحمتکش در مراکز درمانی، پرستاران ۲۴ ساعته ای هم داریم که در منزل به طور دائم در حال مراقبت و رسیدگی به همسران جانباز خود هستند و مسوولان باید برای رفع مشکلات آنان تلاش بیشتری داشته باشند.
وی همچنین بر تأثیرگذاری نماز جمعه در داخل و خارج کشور تأکید و از سه دهه تلاش رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان تقدیر کرد.
۷۳۵۹/۶۱۶۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1088 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614841 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر