پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳
سرویس: مقالات
 |  20/ دی/ 1397 - 2:47
  |   نظرات: بدون نظر
76 بازدید بازدید

خانه احزاب و مدیریت اجرایی حق دخالت در امور یکدیگر را ندارند


به گزارش ایرنا، سید صابر میرعطایی روز پنجشنبه در آیین انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر افزود: خانه احزاب مدافع همه حزب های عضو این تشکل صنفی است اگرچه ممکن است از لحاظ تفکر در مقابل همدیگر باشند.
وی بیان کرد: در تعاملی که خانه احزاب با مسئولان اجرایی دارند نخستین گام راه اندازی تشکیلات خانه احزاب و در مرحله های دوم و سوم خانه دار شدن خانه احزاب و ارتباط متقابل خانه احزاب و دستگاه های اجرایی با یکدیگر است.
میرعطایی اظهار داشت: با راه اندازی خانه احزاب، حزب ها در اختیار خودشان هستند و مدیریت اجرایی تنها آنها را پوشش می دهد.
وی افزود: در مرکز نیز بودجه ای برای خانه احزب استان ها برای شروع کار در میزان حداقلی درنظر می گرفته می شود تا قدم مبارکی در این زمینه برداشته شده باشد.
در این آیین اعضای شورای اجرایی و بازرس خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.
از فراکسیون اصولگرایان علیرضا میر، احمد محتشم و محمد کشاورزی به عنوان عضو اصلی حیدر دانایی فر عضو علی البدل شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.
از فراکسیون مستقل ها و معتدل ها نیز خضر خلیلی، محمد صادق حاجیانی و مجتبی احمدی عضو اصلی و رقیه دامغانی عضو علی البدل شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر درآمدند.
از فراکسیون اصلاح طلبان نیز ماشاالله حیدر زاده، طاهره شمشیری و سیروس بنه گزی در شورای اجرایی خانه احزاب استان بوشهر و عباس برزگرزاده عضو علی البدل انتخاب شدند.
همچنین در این آیین کیوان حیدری به عنوان بازرس اصلی و حسین صفری بازرس علی البدل خانه احزاب استان بوشهر انتخاب شدند.
۶۰۴۳/۷۲۱۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 613 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600653 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر