سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
سرویس: مقالات
 |  20/ دی/ 1397 - 9:41
  |   نظرات: بدون نظر
63 بازدید بازدید

همه احزاب در اداره امور استان مشارکت کنند


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای مجمع هم اندیشی استان افزود: زنجان می تواند در اجرای طرح های اجتماعی‌محور، یکی از استان های نمونه کشور باشد.
وی به لزوم تعریف و اجرای طرح های عملیاتی مشخص برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است شناسنامه های روستایی استان بر اساس توانمندی ها و قابلیت های هر منطقه تدوین و عملیاتی شود.
استاندار زنجان گفت: با توجه به عدم تناسب میزان بالای تولیدات کشاورزی نسبت به سهم اشتغال و ارزش افزوده این بخش، در راستای توسعه اقتصاد و اشتغال بخش های کشاورزی و خدمات در استان زنجان باید سرمایه گذاری های جدی صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم احصای ظرفیت های گردشگری در استان اشاره کرد و افزود: برای توسعه اقتصاد و اشتغال در بخش خدمات نیز باید نسبت به ارائه طرح های عملی برای تبدیل فرصت ها به ثروت اقدام شود.
حقیقی به استمرار سفرهای شهرستانی خود در استان اشاره کرد و گفت: در سفرهای یک روزه به شهرستانهای استان، مهمترین مسائل شهرستان احصاء و تصمیمات لازم اتخاذ می شود و سپس پیگیری جدی در زمینه تحقق مصوبات صورت می شود تا بخشی از مسائل شهرهای استان حل شود.
استانار زنجان به تقویت جایگاه زنان تاکید کرد و افزود: باید ارتباط و تعامل میان بانوان فعال در احزاب و گروه های سیاسی استان با بانوان استانداری تقویت و ایده های آنان منتقل شود.
۳۰۸۸/۶۰۸۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 20 بازدید

بازدید دیروز: 831 بازدید

بازدید کل : 1609302 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر