پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
 |  27/ آذر/ 1397 - 3:10
  |   نظرات: بدون نظر
118 بازدید بازدید

دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ایلام افتتاح شد


به گزارش ایرنا، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان ایلام روز سه شنبه در آیین گفت: با توجه به حجم بالای مراجعه به تنها دفتر خدمات الکترونیک در ایلام و تقاضای شهروندان دومین دفتر با هدف کاهش مراجعات غیر ضروری به دادگستری ها، تکریم ارباب رجوع و افزایش سرعت، دقت و شفافیت در دادرسی و صرفه جویی در زمان راه اندازی شد.
جعفر تعمیرکاری افزود: تا پایان سال جاری سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان های دهلران، ایوان و دره شهر برای خدمات رسانی به مردم افتتاح خواهد شد.
وی یادآور شد: از طریق این دفاتر مردم می توانند در هر نقطه از کشور شکایات، دادخواست، اظهار نامه و …. خود را به تمام دادگستری ها ارسال کنند.
تعمیرکاری تاکید کرد: برای ارتقاء دستگاه قضایی، فناوری اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است و از آن بعنوان یکی از شاخصه های پیشرفت یاد می شود و چهار مولفه برای کارآمدی آن باید فراهم شود.
به گفته وی این مولفه ها شامل توسعه زیر ساخت ها، مدیریت اطلاعات، مدیریت دانش و توانمندسازی فناوری اطلاعات است.
تعمیرکاری افزود: از ویژگی های خدمات این دفاتر ارسال ابلاغیه ها در کمترین زمان به مراجعان، رعایت حریم خصوصی افراد، سرعت رسیدگی به پرونده ها و کاهش هزینه های بخش قضا است.
وی تاکید کرد: ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از سیاست های مقام معظم رهبری در راستای کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها است.
۷۱۸۰/۶۱۱۹

خبر هواشناسی ارسال شد

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 719 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600759 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر