جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰
 |  26/ آذر/ 1397 - 10:12
  |   نظرات: بدون نظر
48 بازدید بازدید

کانون کارشناسان رسمی دادگستری مجمعی از افراد متخصص است


به گزارش ایرنا ، دکتر محمد جواد فدائی شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری افزود: کانون کارشناسان رسمی دادگستری یکی از مراکز مشاوره فعال و با توجه به تخصص و تجربه، یکی از توانمندترین مراکز علمی استان به شمار می رود.
وی با اشاره به برخی نقیصه های دستگاه های اداری در حوزه کارشناسی تصریح کرد: به دلیل توجه نکردن به اعمال نظر کارشناسی در کارها توسط مدیران، کارنابلدی کارشناسان و ضعف کارشناسی، بسیاری از کارها به درستی در سیستم اداری انجام نمی شود.
فدائی با تأکید بر اهمیت کار کارشناسی در تصمیم گیری های دولتی اظهار داشت: برای تصمیم گیری صحیح و جلوگیری از دوباره کاری، باید مدیران را به استفاده از نظرات کارشناسان در بدنه دستگاه های اجرایی قانع کرد.
استاندار کرمان در این نشست ضمن تقدیر از زحمات کانون کارشناسان در حل اختلافات دستگاه های اجرایی استان، خواستار همکاری کانون کارشناسان با استانداری شد و افزود: این کانون با پتانسیل کارشناسی زیادی که دارد، می تواند به عنوان یک اتاق فکر به حوزه اجرایی استان کمک کند.
فدائی تصریح کرد: باید زمینه همکاری کانون کارشناسان با دستگاه های اجرایی استان برای ارائه راه حل ها و نظرات کارشناسی فراهم شود.
کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان کرمان در زمره اولین کانونهای کارشناسان رسمی دادگستری در کشور است.
در حال حاضر این کانون با مجموعه ای ۸۰۰ نفری از کارشناسان در بیش از ۵۰ رشته تخصصی، امور کارشناسی و مشاوره ای را بر اساس قوانین و مقررات موضوعه به متقاضیان حقیقی و حقوقی ارائه می کند.
۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1724 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1603112 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر