شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۱
 |  26/ آذر/ 1397 - 1:18
  |   نظرات: بدون نظر
32 بازدید بازدید

زندان خلخال واحد تولید پوشاک می شود


به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز دوشنبه در بازدید از زندان جدید خلخال افزود: ساختمان قدیمی زندان خلخال به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار می شود و قرار است واحد تولید پوشاک انبوه در آن با اشتغال ۱۵۰ نفر راه اندازی شود.
او بیان کرد: انتقال زندان از مرکز شهر به محلی مناسب یکی از خواسته های شهروندان خلخال بود که با بهره برداری از ساختمان جدید در محلی دور از شهر این خواسته تحقق یافته است.
وی با اشاره به اینکه ندامتگاه جدید این شهرستان به زودی افتتاح می شود، گفت: انتقال زندانیان از زندان قدیمی شهر به زندان جدید مدتی پیش صورت گرفته است .
بابایی بیان کرد: زندان جدید مجهز به امکانات مهارت آموزی مددجویان و کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای بوده و می بایست از این ظرفیت برای تامین فرصت های شغلی برای زندانیان پس از آزادی استفاده شود.
وی اظهار داشت: علاوه بر کارگاه های آموزش مهارت فنی در زندان جدید، برخورداری این محل از ۷ هکتار اراضی مستعد کشاورزی ظرفیت مناسبی برای آموزش مهارت های کشاورزی در بین مددجویان و کشت محصولات در این اراضی است .
دادستان عمومی و انقلاب خلخال نیز گفت: در حال حاضر اعتیاد به مواد مخدر منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله افزایش سرقت های خرد، طلاق و دیگر تهدیدهای اجتماعی است .
علی نباتی اظهار داشت : نزدیک به ۵۰ درصد از زندانیان خلخال را محکومین پرونده های مواد مخدر تشکیل داده و سایر زندانیان کیفری جرایم سرقت نیز بی ارتباط با مواد مخدر نیست.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 631 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614384 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر