شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
 |  26/ آذر/ 1397 - 12:26
  |   نظرات: بدون نظر
63 بازدید بازدید

دومین قربانی کودک آزاری در مهاباد به بهزیستی منتقل شد


مهران یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پسربچه ۹ ساله که به همراه پدرش در یکی از محلات این شهر زندگی می کرد، از سوی پدرش که به مواد مخدر اعتیاد داشت مورد آزار و اذیت قرار می گرفت.
وی اضافه کرد: کارشناسان این اداره با بررسی وضعیت این کودک و تایید کودک آزاری و مشکلات تغذیه ای و رفتاری و با دستور مراجع قضایی وی را به بهزیستی منتقل کردند.
یوسفی گفت: مادر این پسربچه مدتی قبل طلاق گرفته بود و وی به تنهایی با پدر معتادش زندگی می کرد؛ همسایه ها نیز گزارش هایی در مورد این کودک آزاری به مرکز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی این شهرستان اطلاع داده بودند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۳ مرکز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی تماس برقرار کنند و موضوع را گزارش دهند.
یوسفی گفت: مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی مهاباد دارای ۲ بخش پسرانه و دخترانه هر کدام با ظرفیت ۲۰ نفر است و هزینه های آن توسط یارانه های دولتی و خیران تامین می شود.
مدتی قبل نیز یک دختربچه ۶ ساله در این شهرستان که توسط مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به مرکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی مهاباد منتقل شده بود و مادر کودک آزار نیز به مراجع قضایی معرفی شد.
تهدید سلامت جسم و روان یا به خطر انداختن سعادت، رفاه و بهزیستی کودک توسط والدین یا افرادی که نسبت به وی مسوول هستند، کودک آزاری به شمار می رود.
مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
۳۰۲۰/۶۱۸۷/۳۰۷۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 347 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614100 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر