پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰
 |  23/ آذر/ 1397 - 1:54
  |   نظرات: بدون نظر
100 بازدید بازدید

سوله نگهداری مواد غذایی فاسد در اردبیل کشف شد


به گزارش ایرنا Tاز روابط عمومی دادگستری اردبیل، ناصر عتباتی روز جمعه گفت: بر اساس وصول گزارش هایی مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در یک سوله بزرگ در پخش مواد غذایی، مواد شوینده، بهداشتی و غیرقابل مصرف دستورات قضایی لازم از ناحیه دادستانی اردبیل صادر شد.
او گفت: قاضی ویژه رسیدگی کننده به جرایم در حوزه بهداشت به نمایندگی از دادستان به همراه کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت و ماموران اطلاعات امنیت فرماندهی انتظامی استان در محل حاضر شدند.
وی افزود: در بازرسی انجام شده حجم قابل توجهی از اقلام ضروری مردم که غیر قابل مصرف، فاسد و تاریخ مصرف گذشته بود کشف شد.
عتباتی گفت: متهمان با استفاده از ابزارهای خاص نسبت به پاک کردن تاریخ اعتبار کالاها و درج تاریخ مصرف جدید اقدام می کردند که در این زمینه تعداد قابل توجهی مهر، برچسب مصرف و مجوز های بهداشتی تقلبی از این محل کشف شد.
دادستان اردبیل با ناجوانمردانه دانستن عمل متهمان و ابراز تاسف جدی اظهار داشت: بخشی از اقلام مصرفی از جمله ژله، پاستیل، بیسکویت و شکلات برای مصرف کودکان در نظر گرفته شده بود.
وی افزود: در راستای عملیاتی کردن دستورات رییس کل دادگستری استان اقدامات قضایی قاطعانه و جدی در برخورد با عوامل این اقدام معمول خواهد شد.
عتباتی گفت: در این ارتباط سه نفر دستگیر و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
او تامین سلامت غذایی مردم و برخورد جدی با تهدید کنندگان را موضوعی دانست که از اولویت های مهم دستگاه قضایی و دانشگاه علوم پزشکی استان می باشد.
وی گفت: شهروندان می توانند هرگونه گزارش های خود در این زمینه را به دادسرای اردبیل یا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل منعکس کنند.
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 667 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600707 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر