جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳
 |  21/ آذر/ 1397 - 10:54
  |   نظرات: بدون نظر
116 بازدید بازدید

۲ سارق در طرح امنیت محله محور در یاسوج دستگیر شدند


سرهنگ علی کرم بازیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان یاسوجی در محدوده های بلهزار و مرکز شهر، در خصوص سرقت های متعدد لوازم داخلی خودرو پرونده هایی در کلانتری های ۱۲ گلستان و ۱۳ مادوان محله های مذکور تشکیل و تیم های عملیاتی با هماهنگی های صورت گرفته برای دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شدند.
وی افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی ۲ سارق حرفه ای صورت می گیرد و این سارقان علی رغم این که با هم فعالیت مجرمانه دارند، در ۲ پاتوق و مخفیگاه جداگانه مخفی می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد بیان کرد: با به دست آمدن مشخصات متهمان و همچنین مخفیگاه آن ها طی هماهنگی های انجام شده مقرر شد دو مرحله عملیات انتظامی هر ۲ را دستگیر کنند.
سرهنگ بازیان تصریح کرد: به این ترتیب ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و کسب دستور بازداشت متهمان و بازرسی مخفیگاهشان، ماموران کلانتری های ۱۲ گلستان و ۱۳ مادوان طی ۲ عملیات جداگانه این سارقان حرفه ای را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی ابراز داشت: هر ۲ متهم در بازجویی ها به بیش از ۱۳ فقره سرقت اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.
بازیان از شهروندان خواست که برای جلوگیری از سوء استفاده سارقان، وسایل نقلیه و منزل خود را به لوازم حفاظتی و امنیتی مجهز کرده تا از این طریق زمینه سرقت را از سارقان سلب کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.
۹۸۶۸/۶۱۱۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 700 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602088 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر