جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
 |  20/ آذر/ 1397 - 7:14
  |   نظرات: بدون نظر
62 بازدید بازدید

۲ باند مسلح قاچاق مواد مخدر متلاشی شد


به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی شامگاه سه شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان در عملیات مشترک با پلیس استان های کرمان و سیستان و بلوچستان یک تن و ۱۵۰ کیلوگرم تریاک از این ۲ باند قاچاق مواد مخدر کشف کردند.
وی اظهار داشت: در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با استان کرمان، ۴۳۵ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک و با شهرستان ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان ۷۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.
وی تصریح کرد: با تحقیق و اقدام های خاص و اطلاعاتی پلیس، سرنخ هایی از فعالیت ۲ باند مسلح در خصوص قاچاق محموله های سنگین مواد مخدر از شرق به نقاط مرکزی کشور به دست آمد و با پیگیری های گسترده ماموران پلیس اعضای این ۲ باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: با انهدام این ۲ باند قاچاق مواد مخدر، ۶ قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودرو، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی فشنگ کشف شد.
سردار قاسمی، هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی، عملیات منسجم، برنامه ریزی هدفمند و هدایت شده را عامل موفقیت در این عملیات عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: عزم ملی و نقش آفرینی تمام نهادها و سازمان ها و آحاد مردم در پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر ضرورتی اجتناب ناپذیر است و بی توجهی به این مهم، زمینه ساز بروز انواع جرایم و ناهنجاری هاست.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پلیس در سراسر کشور به منظور مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، تعامل درون سازمانی خود را تقویت کرده و اکنون این تعامل در اوج قراردارد.
۷۳۴۲/۷۴۰۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1084 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602472 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر