شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵
سرویس: مقالات
 |  20/ آذر/ 1397 - 1:14
  |   نظرات: بدون نظر
196 بازدید بازدید

قدیری ابیانه : ۴۰ سالگی انقلاب یک شکست برای دشمن است


به گزارش ایرنا، محمدحسن قدیری ابیانه دوشنبه شب در سلسله نشست های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با عنوان « چهل سال ایستادگی و چهل سال پیشرفت» در فرهنگسرای شهرکرد افزود : تا پیش از انقلاب اسلامی ایران، روند جهانی شدن به سمت دین زدایی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی این روند تغییر کرد.
وی تصریح کرد : اگر کشورهای اسلامی می خواستند با ظلم و استکبار جهانی مبارزه کنند به سمت مارکسیسم کشیده می شدند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پرچم مبارزه با استکبار جهانی و ظلم جهانی ، اسلام شد.
به گفته وی، اسلام هراسی در غرب به دلیل این است که اگر اصل اسلام را مطرح کنند جذابه دارد و جوانان غرب به سمت اسلام کشیده می شوند به همین دلیل با اسلام مخالفند.
سفیر اسبق ایران در کشورهای مکزیک و استرالیا با بیان اینکه یکی از مهمترین مناطق راهبردی جهان در اختیار کشورهای اسلامی است ، گفت: جهان اسلام دارای بالاترین منابع و ثروت ها و نیروی انسانی است ، به همین دلیل غرب از ابرقدرت شدن و وحدت اسلامی در هراس است و ایجاد تفرقه در کشورهای اسلامی می کند.
قدیری ابیانه بیان داشت : امروز دشمن به ایران به عنوان یک کشور مسلمان انقلابی ثروتمند و قدرتمند نمی داند بلکه ایران را محور اصلی تمدن اسلامی می بینید و به خاطر همین است که هر کاری می کند تا ایران پیشرفت نکند.
به گفته وی، دشمن در طول این ۴۰ سال ، بیشترین تحریم ها و فشارها و توطئه های مختلف علیه ایران را پیدا کرده است ، که هر کدام از این توطئه ها می توانست باعث فروپاشی یک کشور در جهان شود اما مردم ایران اسلامی در برابر این توطئه ها در این ۴۰ سال ایستادگی کرده اند.
وی گفت: این ۴۰ سالگی خودش یک شکست بزرگ برای دشمن است در حالی که پیشرفت های ایران نیز شکست دیگری برای دشمن به حساب می آید.
قدیری ابیانه ، با بیان اینکه ظریب ۵ باید به دستاوردهای انقلاب داد افزود: در قبل از انقلاب هر شهر تعدادی کمی دانشجو داشت اکنون در هر خانواده چندین دانشجو وجود دارد.
این دیپلمات با سابقه کشور ادامه داد : در ۴۰ سال اخیر توطئه ای نبوده است که دشمن علیه ایران به کار نگرفته باشد اما در هر ۴۰ سال اخیر این توطئه ها منجر به شکست دشمن شده است.
قدیری ابیانه با اشاره به سخنان قاطع مقام معظم رهبری در خصوص توطئه های دشمنان افزود : غربی ها عقیده دارند هر گاه علیه ایران توطئه ای انجام می دهند با یک سخنرانی مقام معظم رهبری ، توطئه های آن نقش بر آب و خنثی می شود.
به گفته وی، اکنون دوران افول آمریکا فراسیده است و این کشور ۲۱ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد که دیرکرد این بدهی آمریکا ۲ هزار میلیارد است که معادل ۴۰ سال فروش نفت ایران است.
قدیری ابیانه ، قدرت دفاعی موشکی ایران را برگ برنده کشور دانست و گفت: در زمان دفاع مقدس ایران موشک نداشت تا پاسخ حملات موشکی دشمن را بدهد اما اکنون این قدرت به واسطه اتکال به جوانان انقلابی به وجود آمد و باعث خودکفایی ایران در این زمینه شد.
به گزارش ایرنا، در این نشست جمعی از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
۲۰۹۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1502 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1615255 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر