جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
سرویس: مقالات
 |  19/ آذر/ 1397 - 7:34
  |   نظرات: بدون نظر
113 بازدید بازدید

چمران: توطئه دشمن در ناامید کردن ملت ایران محکوم به شکست است


مهدی چمران عصر دوشنبه در همایش بزرگداشت روز دانشجو و شهدای دانشجوی شهرستان سبزوار افزود: با افزایش بصیرت ملت، عملیات روانی رسانه ای دشمن و فشار اقتصادی آنها برای به زانو در آوردن مردم نفعی برای غربی ها نداشته است.
وی اظهار کرد: مردم ایران همچون دوران دفاع مقدس در برابر جنگ روانی و اقتصادی دشمن ایستادگی می کنند و هراسی از تحریم ها ندارند.
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا می خواهد با فشار بر مردم ایران و تحریم اقتصادی موجب افزایش نارضایتی های عمومی و ایجاد اعتراضات خیابانی و سراسری شود.
چمران افزود: هدف دیگر آمریکا از فشار اقتصادی، شنیدن صداهای مخالف و همسو با غرب در ایران، کشاندن ایران به پای میز مذاکره و به سازش کشیدن ایران است.
وی اظهار داشت: مردم باید مشکلات و مطالبات خود را به گونه ای بیان کنند که زمینه سوء استفاده غرب ایجاد نشود و مشکلات را با استفاده از ظرفیت های داخلی برطرف کنند.
وی گفت: امروز آمریکا از درون دچارنابسامانی شده و شرایط بین المللی به نفع جمهوری اسلامی ایران است لذا باید با برنامه ریزی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی کشور قدرتمند و توانمندتر از گذشته داشته باشیم.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵ / ۶۰۵۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1193 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1602581 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر