شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳
 |  15/ آذر/ 1397 - 3:19
  |   نظرات: بدون نظر
84 بازدید بازدید

قوانین باید حامی کارگر و ترغیب کننده کارفرمایان باشند


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی روز پنجشنبه در نشستی با محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی و هیأت همراه افزود: تولید کننده ای که از فرآیندهای قانونی بیزار شود، صحنه تولید را ترک می کند و این به اقتصاد کشور لطمه می زند. تورم قوانین هزینه آور است و برای حمایت از کارگر و کارفرما باید آثار منفی قوانین را از بین برد.
حجت الاسلام صادقی با تاکید بر اینکه برخی از برنامه ها از دیدگاه ما از اولویت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: تاکید فراوان بر مبحثی مانند طرح تکریم ارباب رجوع به جهت جایگاه و اهمیت آن در جامعه است و باید در هر برنامه مصوبی حتما توجه ویژه ای به این مقوله شود و بر اساس آن برنامه ریزی انجام گیرد.
معاون فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به این موضوع که سازمان تأمین اجتماعی یکی از سازمان های پر مخاطب است، تصریح کرد: مسئولان این سازمان بویژه در بخش فرهنگی و اجتماعی می بایست با برنامه ریزی های وسیع ضمن حفظ حرمت و شأن مخاطبان با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شفاف سازی قوانین و مقررات این سازمان کمک کنند.
محمدرضا جعفریان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در این سازمان اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با تحت پوشش داشتن بیش از نیمی از جمعیت کشور خدمات متنوع بیمه ای و درمانی را به مخاطبان و شرکای اجتماعی ارایه می دهد.
وی افزود: این سازمان تلاش می کند با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی و توسعه تعامل با شرکای اجتماعی ضمن افزایش سطح رضایتمندی سطح اطلاعات و آگاهی مخاطبان را افرایش دهد و از نقطه نظرات و دیدگاههای آنها در سیاستهای کلان سازمان استفاده کند.
جعفریان خاطر نشان کرد: این سازمان با توسعه سیستم های مکانیزه و به روز رسانی بخشنامه ها و دستورالعمل ها در جهت بهبود فرایندهای کاری و ایجاد عدالت گام بر داشته است.
وی افزود : در زمینه تکریم ارباب رجوع با استقرار میز خدمت در واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی و همچنین با آموزش کارکنان تلاش کردده ایم نسبت به توسعه تکریم ارباب رجوع در این سازمان کوشا باشیم .
جعفریان ابراز امیدواری کرد، این سازمان با همکاری حوزه فرهنگی قوه قضاِییه نسبت به تقویت اصل سه جانبه گرایی و پاسخگویی مطلوب به مخاطبان و شرکای اجتماعی اقدام کند.
اجتمام* ۷۲۶۸**۱۴۴۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 724 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614477 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر