پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳
سرویس: مقالات
 |  15/ آذر/ 1397 - 8:08
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

فرمانداران و بخشداران در بیان دستاوردهای نظام تلاش کنند


به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در نشست فرمانداران و بخشداران که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: قبل از انقلاب حتی یک روستای استان از نعمت گاز برخوردار نبود در حالیکه به یمن انقلاب اسلامی تا چهار سال آینده تمامی روستاهای استان از این نعمت الهی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: فرمانداران و بخشداران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کرده و با حضور بیشتر در روستاها برای حل مشکلات مردم و بیان این دستاوردهای بزرگ نظام تلاش کنند.
استاندار قزوین گفت: انتقال آب از سد طالقان به قزوین یکی از طرح های بزرگ استان است که مشکل آب شرب ۱۴ شهر و ۱۹۸ روستا را برطرف می کند و باید مسئولان در بیان این دستاوردها تلاش بیشتری کنند.
زاهدی با تاکید بر ورود جدی در موضوع آسیب های اجتماعی گفت: از فرمانداران، بخشداران و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی انتظار می رود برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه مصرف مواد مخدر صنعتی با جدیت بیشتری وارد عمل شده و وقت بیشتری در این زمینه صرف کنند.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن فصل سرد سال، اضافه کرد: باید همه فرمانداران و بخشداران آمادگی لازم را برای مقابله با فصل سرد سال داشته باشند تا در برابر برف و کولاک و مشکلات ناشی از آن غافل گیر نشوند.
۶۱۰۱

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1193 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1601233 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر