پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲
سرویس: مقالات
 |  15/ آذر/ 1397 - 7:36
  |   نظرات: بدون نظر
99 بازدید بازدید

نقد منصفانه و مطالبه گری در دانشگاهها توسعه یابد


به گزارش ایرنا، عبدالله نادری روز پنجشنبه در مراسم روز دانشجو در شهرستان دشتی افزود:باید فضای نشاط و شادابی و تقویت روحیه امید در دانشگاهها توسعه و زمینه تسری آنبه جامعه فراهم شود.
وی یادآورشد: امروز استکبارجهانی به رهبری امریکا یک جنگ تمام عیار اقتصادی، روانی و تبلیغاتی بر علیه نظام اسلامی و مردم شریف ایران به راه انداخته اند.
فرماندار دشتی بر ضرورت تقویت روحیه امید، نشاط، کارآفرینی و تولید و اشتغال در سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی و بیان و تبین و تشریح دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد .
وی گفت:امسال ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغالزایی در قالب طرح اشتغال روستایی و فراگیر پرداخت که زمینه اشتغالزایی ۷۰۰ نفر از جوانان دشتی را فراهم کرد.
نادری افزود:جوانان جویای کار این شهرستان باید از ظرفیت های بسیار خوبی که دولت برای اشتغالزایی و تولید فراهم کرده استفاده کنند.
وی یادآورشد: یکی از حوزه های اشتغالزایی در دشتی راه اندازی یازده شرکت دانش بینان است .
نادری اضافه کرد: یکی از برنامه ها برای اشتغالزایی جوانان توسعه تجهیزات و رشته های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دشتی است .
فرماندار دشتی گفت: این مرکز توانسته تعداد زیادی جوانان روستایی را در رشته های صنایع دستی و گردشگری آموزش دهد و باعث توانمند سازی نیروی انسانی در سطح روستاها شده است.
شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
۷۲۰۶/ ۶۰۴۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 644 بازدید

بازدید دیروز: 435 بازدید

بازدید کل : 1600684 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر