پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳
 |  15/ آذر/ 1397 - 1:16
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

ضرورت تلاش مضاعف برای رفع مشکلات کامیون‌داران


رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد

ضرورت تلاش مضاعف برای رفع مشکلات کامیون‌داران

​رئیس‌کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت تلاش مضاعف برای رفع مشکلات کامیون‌داران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه زنجان، گفت: موضوع حمل و نقل در کشور از جایگاه فوق‌العاده‌ای برخوردار است، همه نظام‌های حقوقی به این مهم پی برده‌اند و حمل و نقل زمینی در این میان نقش مهمی در اقتصاد و ارائه خدمات دارد.

 وی با بیان این‌که «امنیت کشور نباید تحت تأثیر بدرفتاری یک عده‌ای قرار گیرد»، اظهار کرد: مسئولان امر باید همه تلاش خود را برای برطرف کردن احتیاجات رانندگان به‌کار گیرند؛ چرا که زندگی امروزی منهای حمل و نقل مفهومی ندارد و نمی‌شود بدون استفاده از این وسیله خدمات ارائه کرد.

 وی با بیان این‌که پایانه‌ها باید در اعلام و توزیع بارها به عدالت رفتار کنند، افزود: ارائه خدمات روان، درست و رفع مشکلات رانندگان، از اولویت‌های مسئولان امر باشد.

  صادقی‌نیارکی با بیان اینکه زیاده‌خواهی در هر صنفی خوب نیست، تصریح کرد: این زیاده‌خواهی ممکن است از سوی یک فرد یا یک انجمن باشد.

این مقام عالی قضایی استان در ادامه به موضوع دریافت وجوه اضافی پایانه‌ها از کامیون‌داران اشاره و بیان کرد: با توجه به مشکلات و سختی کار این افراد، اخذ وجوه اضافی قابل توجیه نیست، لذا اهمیت کار این قشر زحمت‌کش با آن شرایط سختی کار در جاده‌ها بسیار بالا است و باید تلاش مضاعف برای رفع مشکلات‌شان صورت گیرد.

 در ابتدای این دیدار، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه زنجان، گزارشی از اقدامات حوزه خود ارائه کرد.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1054 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1611684 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر