شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶
سرویس: مقالات
 |  14/ آذر/ 1397 - 5:21
  |   نظرات: بدون نظر
80 بازدید بازدید

پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین رویداد در زمان غیبت کبری است


به گزارش ایرنا سیدهاشم الحیدری روز چهارشنبه در آیین نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز و نخستین یادواره شهدای ایران و عراق، افزود:زمانی که امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را آغاز کرد، تنها بود و پس از آن ملت ایران و یارانش در کنار ایشان تا پیروزی انقلاب ایستادگی کردند.
وی ادامه داد: مردم ایران این انقلاب را با وجود مشکلات سیاسی، اقتصادی و… که پیش آمده را باور دارند.
معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق گفت: باید در جنگ اراده ها در همه زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شرکت کنیم تا بتوانیم بر دشمنان چیره شویم.
وی با بیان اینکه جنگ امروز مرز ندارد و جنگ اعتقادی است افزود: اگر ایران در سوریه و عراق با داعش مبارزه نمی کرد باید در داخل کشور خود با داعش نبرد می کرد.
الحیدری ادامه داد:۸۵ درصد از خاک سوریه در سال های گذشته به دست داعش افتاد و همگی بر این باور بودند که دیگر کار این کشور تمام است اما رشادت های مدافعان حرم این آرزوی دشمنان را به گور فرستاد.
وی ادامه داد: داعشی ها به حرم زینب(س) نیز رسیدند اما مدافعان حرم با ایثار جان خود اجازه ندادند، این جنایتکاران متعرض حرم شوند.
معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق تدبیر رهبر معظم انقلاب را در نابودی داعش تاثیرگذار دانست و گفت: اگر ایران در امنیت و آرامش به سر می برد، به برکت خون شهدایی نظیر شهید حججی است.
وی بیان کرد: آنهایی که می گویند مدافعان حرم چرا در سوریه و عراق حضور یافتند، نمی دانند که داعش شوخی نبود و اگر با آنها مقابله نمی شد، اوضاع بسیاری از کشورها بر هم می ریخت.
الحیدری گفت: کشورهای عراق ، لبنان، سوریه و ایران برای مقابله با تروریسم و به ویژه داعش، شهدای زیادی را تقدیم اسلام کردند تا پرچم اسلام را همچنان سرفراز نگه دارند.
وی مرزهای اعتقادی ایران ، عراق و سوریه را یکی دانست و افزود: زمان ما زمان عاشورا نیست بلکه زمان اراده و روحیه عاشورایی است و اکنون مرزهای کشورهای اسلامی در مقابله با استکبار و داعش جنایتکار یکی است.

** امید ما به ایران است
معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق در ادامه درباره مشکلات اقتصادی و سیاسی در ایران گفت: ما هر دعوای سیاسی را در ایران می شنویم ، نگران می شویم چرا که امید ما ایران است.
وی افزود: اکنون امید قدس ، یمن ، عراق و سوریه تنها ایران و ولی امر مسلمین است که باید این موضوع در دعواهای سیاسی و داخلی در نظر گرفته شود.
الحیدری گفت: جمهوری اسلامی نه تنها به دنبال معنویت بلکه به دنبال پیشرفت است؛ باید قدر فرصت ها را بدانیم چرا که معنویت بدون پیشرفت، نظام را زیر سوال می برد.
نهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز و نخستین یادواره شهدای ایران و عراق
با حضور جمعی از مسئولان محلی در سرسرای تربیت بدنی دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد.
۷۱۵۲/ ۶۰۳۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 310 بازدید

بازدید دیروز: 1288 بازدید

بازدید کل : 1614063 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر