پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
 |  14/ آذر/ 1397 - 3:59
  |   نظرات: بدون نظر
60 بازدید بازدید

آزادی ۱۰ زندانی بدهکار با کمک نیکوکاران تهرانی


مدیرنمایندگی ستاد دیه استان تهران خبر داد

آزادی ۱۰ زندانی بدهکار با کمک نیکوکاران تهرانی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: با پیروی و تمسک به سیره مهربانی امام رضا (ع)، دو نفر از نیکوکاران تهرانی با مراجعه به دفتر نمایندگی ستاد دیه استان و پرداخت هفتاد میلیون تومان، ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را که به دلیل بدهکاری در حبس به سر می‌بردند، آزاد کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران، منوچهر رحمانی گفت: یکی از زندانیان، مردی ۵۷ ساله بود که قبلا کارگاه تولید لوازم پلاستیکی داشت ولی به دلیل ورشکستگی، تمام سرمایه‌اش و حتی پول پیش منزل مسکونی اش را هم از دست داده و به همراه همسر و دو فرزند دانشجویش در منزلی که اعضای هیئت امنای مسجد محل، برایش تهیه کرده و خود نیز خادم آن مسجد شده بود، زندگی می کرد. این زندانی طی چند ماه، توانسته بود با پرداخت بخشی از بدهی های خود، رضایت شکات را جلب کند ولی به دلیل آخرین بدهی که ۳۲ میلیون تومان بود در زندان به سر می برد. 

وی افزود: با هدیه ۷۰ میلیون تومانی این دو نفر نیکوکار که نخواستند نامشان اعلام شود و هدف خود را پیروی و تمسک به سیره مهربانی امام رضا(ع) اعلام کردند، بلافاصله پس از سیر مراحل اداری و دستور مقام قضایی، خادم مسجد و ۹ نفر دیگر در میان استقبال گرم خانواده هایشان آزاد شدند.  

براساس این گزارش، افراد نیکوکار می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و یا از طریق سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران به نشانی www.tehipro.ir و یا لینک اطلاع رسانی tehipro@  با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شده، امکان انتخاب مددجو از طریق خلاصه پرونده و پرداخت بخشی یا کل بدهی را دارند تا امکان آزادی مددجویان نیازمند جرایم غیرعمد دیگر را نیز فراهم کنند.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 243 بازدید

بازدید دیروز: 1348 بازدید

بازدید کل : 1601631 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر